Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7841Nedodané zboží, ani vrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2015, před 9 lety

Marie Niederlová

Znění stížnosti

10.7. 2015 jsem si přes výše jmenovaný portál objednala zboží (el. pilník na paty), peníze jsem jim odeslala na účet. Částka 499,-. 20.7.2015 mi byl zaslán voucher s platností od 21.7. do 31.8.2015 . Dne 21.8. 2015 jsem emailem zaslala dotaz, kdy objednané zboží dorazí-bez odezvy, pouze automatická odpověď že na zpracování dotazu mají 2-3dny, 8.9. 2015 jsem žádala v emailu zpět peníze, opět automatická odpověď o zpracování a vyjádření nebo reakce na mé emaily žádná.


Produkt

Vouchery Editace účtu Odhlásit OBJEDNÁVKY Datum objednávky Typ platby Zaplaceno Deal Klíč Cena Voucher 10.07.2015 ANO Elektrický pilník na chodidla - zbavte se tvrdé kůže 150710-934935 399.00 + 100 poštovné voucher


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2015 13:24, před 9 lety

Pokud zboží zakoupené přes slevový portál prodává třetí osoba, je nutné uplatnit poukázku u této osoby. Poskytovatel slevového portálu by totiž v takovém smluvním vztahu vystupoval jako zprostředkovatel, nebylo by tedy možné přímo na něm vymáhat dodání zboží. Něco jiného je, pokud se zakoupením poukázky poskytovatel zavazuje dodat zboží. V takovém případě ve smluvním vztahu vystupuje jako prodávající.

Prodávající má povinnost dodat zboží, pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 09:54, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.