Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
10.7. 2015 jsem si přes výše jmenovaný portál objednala zboží (el. pilník na paty), peníze jsem jim odeslala na účet. Částka 499,-. 20.7.2015 mi byl zaslán voucher s platností od 21.7. do 31.8.2015 . Dne 21.8. 2015 jsem emailem zaslala dotaz, kdy objednané zboží dorazí-bez odezvy, pouze automatická odpověď že na zpracování dotazu mají 2-3dny, 8.9. 2015 jsem žádala v emailu zpět peníze, opět automatická odpověď o zpracování a vyjádření nebo reakce na mé emaily žádná.
Vouchery Editace účtu Odhlásit OBJEDNÁVKY Datum objednávky Typ platby Zaplaceno Deal Klíč Cena Voucher 10.07.2015 ANO Elektrický pilník na chodidla - zbavte se tvrdé kůže 150710-934935 399.00 + 100 poštovné voucher
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud zboží zakoupené přes slevový portál prodává třetí osoba, je nutné uplatnit poukázku u této osoby. Poskytovatel slevového portálu by totiž v takovém smluvním vztahu vystupoval jako zprostředkovatel, nebylo by tedy možné přímo na něm vymáhat dodání zboží. Něco jiného je, pokud se zakoupením poukázky poskytovatel zavazuje dodat zboží. V takovém případě ve smluvním vztahu vystupuje jako prodávající.
Prodávající má povinnost dodat zboží, pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.