Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Už včera celý den čekám na zaplacenou cennou zásilku která měla být podle zpráv doručena do Z boxu Praha 9 Hloubětín a protože asi bylo výdejní místo plné tak jsem se nedočkala ale problém v tom že žádná omluva ani info o nedoručení a snaha dát jinam na jiné místo prostě si dělají z toho holubník a dnes to samé a když se konečně člověk někam dovolá tak se nedá dělat nic a musí se zas čekat do 16 h kdy bude jiné výdejní místo ale bohužel až po neděli je v tom bordel a zásilka má velkou cenu a přitom po zjištění o Z boxu tam je dost místa na vložení a oni se jen vymlouvají tak že toto je stížnost protože mě ani dne během dne nikdo neinformoval R.
požaduji ještě dnes dodat zásilku na uvedenou adresu pokud ne podám stížnost jinam na to že kašlou dopravci na podání informace zákazníkovy
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Renato, podle vašeho popisu to vypadá, že byl vámi zvolený Z-BOX plný. V takovém případě probíhá následující pracovní den opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Věříme, že vše proběhne, jak má, a zásilka bude brzy na místě určení. Tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.