Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Ztracena zasilka za minimalne 15000. Vzdy bylo vse v poradku proto me nenapadlo, ze by se toto mohlo stat. Podle me zasilku nekdo ukradl a nyni me tvrdi, ze je ztracena. Mam narok na 300kc a nabidli mi tedy kompenzaci 2000 opravdu uzasne pri takove skode. Je mi jasne ze se niceho nedomohu, protoze obchodni podminky ktere jsem cetla az nyni bohuzel hovori jasne. Podnet jsem predala i na reseni mimosoudnich sporu. Spise chci apelovat na ostatni neposilejte rozhodne pres Z Box toto jsem udelala poprve. Se zasilkami na podacich mistech nikdy problem nebyl. Pro me zasilkovna skoncila pokud bude moznost jina pres ne uz nikdy nic neposlu.
Notebook hp, lahev albi, trička, halenky
Idealne vraceni penez ale je mi jasne ze toho se nedockam. Minimalne polovinu jsem si myslela ze dostanu a ne tady ubohe 2000.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy.
Zásilkovna odpovídá za skutečnou škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, nejvýše do částky 300,- Kč. U Zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna za skutečnou škodu až do výše 5.000,- Kč.
Domníváme se však, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto pravou hodnotu. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Pospíšilová, je nám líto, že jste se dostala do takového situace. Všechny zásilky jsou nastaveny na základní hodnotu 300 kč, proto pokud posíláte zboží v hodnotě vyšší, doporučujeme ji u zásilky uvést. Zajistíte tím, že vám bude vyplacena adekvátní kompenzace, pokud se se zásilkou cokoli stane. Zásilku můžete takto připojistit až do výše 10 000 Kč. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.