Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.9 jsem si byl v České Třebové koupit u Vás boty. Druhý den jsem je byl odpoledne vyměnit za jiné. Slečna mi zapoměla dát účtenku - nevšiml jsem si toho, protože jsem spěchal.
V pondělí jsem se stavil aby mi účtenku dovystavili a byl jsem odmítnut, že to nejde - tento přístup mi přijde nekorektní a rád bych dostal náhradu účtenky abych mohl v připadě potřeby provést reklamaci.
Vystavení účtenky.
|
Tweet |
Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt. Nicméně v tomto ustanovení není stanovena lhůta pro vydání dokladu, předpokládá se tedy, že by měl prodávající žádost v přiměřené době vyřídit.
Pokud se tak nestane, spotřebiteli doporučujeme obrátit se prokazatelně s výše uvedenou žádostí na zákaznické centrum společnosti. Pokud by společnost svým závazkům nedostála, tak poté může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.