Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#7842Chybějící účtenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2015, před 9 lety

Ondřej Pecina

Znění stížnosti

Dne 17.9 jsem si byl v České Třebové koupit u Vás boty. Druhý den jsem je byl odpoledne vyměnit za jiné. Slečna mi zapoměla dát účtenku - nevšiml jsem si toho, protože jsem spěchal.

V pondělí jsem se stavil aby mi účtenku dovystavili a byl jsem odmítnut, že to nejde - tento přístup mi přijde nekorektní a rád bych dostal náhradu účtenky abych mohl v připadě potřeby provést reklamaci.


Požadované řešení

Vystavení účtenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2015 10:08, před 9 lety

Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt. Nicméně v tomto ustanovení není stanovena lhůta pro vydání dokladu, předpokládá se tedy, že by měl prodávající žádost v přiměřené době vyřídit.

Pokud se tak nestane, spotřebiteli doporučujeme obrátit se prokazatelně s výše uvedenou žádostí na zákaznické centrum společnosti. Pokud by společnost svým závazkům nedostála, tak poté může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com.

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.