Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 15.9.2024 jsme se vraceli vlakem z Prahy - Hlavního nádraží do Havířov - Železniční stanice.
Odjezd vlaku byl 11.50.Hlak jel jen do Hranic na Moravě a pak autobusy do Ostravy - Svinova.
To respektuji - byly povodně ale sedadla ve vlaku neopovídala zakounené jízdence,mačkali jsme se
v lúžkovém voze,zavazadla nebylo kam dát.
číslo naší jízdenky bylo ***,zarezervována byla sedadla č.***, ve voze č.***,tam jsme však neseděli.
Prosím o navrácení části jízdného,pokud je to možné. Děkuji
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.