Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes 22.9.na prodejně v Týně nad Vltavou jsem u paní vedoucí opět neuspěl se stížností na nesrozumitelné cenové označení rajčat v regálech. Mají zde deset druhů rajčat a nad všemi je lišta s cenami kde se odkazují na hmotnost balení nebo místo původu. Zákazníci nemají čas hledat které balení mají jakou hmotnost a dokonce hledat místo původu někde na obalu malinkými písmeny v několika jazycích. Poblíž místa je sice kontrolní váha, ale na celé prodejně není skener na kontrolu zboží.
Chodit s každým balení k pokladně pro zjištění ceny a počkat až na mne přijde řada také určitě není naší povinností. Vím že je to tak i na jiných prodejnách lidlu. V ostatních supermarketech mají označení cen přehledné tak proč by to nešlo i u vás. Už dvakrát jsem na to upozorňoval vedoucí prodejny a nedošlo k žádné změně. Navíc se dnes vedoucí chovala arogantně. Stížnost nedovolila nikam zapsat a odkázala mně na telefon na infolinku. Když jsem požadoval to telefonní číslo tak prý si ho musím najít sám.
Nechci slevu ale pořádnou práci aby jste nedělali ze zákazníků pitomce. Když vám to budou zákazníci tolerovat, rozšíříte to postupně i na jiné druhy zboží.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Krebsi, děkujeme Vám za upozornění. Je nám líto, že způsob označení ceny u rajčat vnímáte jako nepřehledný. Prosíme Vás o zaslání zprávy na e-mail hotline@lidl.cz. Kolegové ze zákaznického servisu předají Váš podnět ohledně způsobu deklarace cen na příslušné oddělení. Mrzí nás také, že jste se v naší prodejně setkal s takovýmto chováním ze strany naší zaměstnankyně a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. :-( Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování naší zaměstnankyně nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Váš tým Lidl
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Alespoň jsem dosáhl toho, že na prodejně je skener kódu a v případě nejasností si mohu ceny ověřit.