Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dnes cca 9:00 při vyjetí autobusu ze zastávky Nádraží Libeň, který byl již vyjetý nejen, že ho nepustil, ale poté autobus vybrzdil. Následně před stanicí Vysočanská zastavil v pravém pruhu i s posádkou cestujících, kde vlastně ani stát, zadtavit nemá a ukazoval nevhodná gesta na řidiče autobusu, řidič vozu bilá Toyota Corolla *** by se měl zamyslet spíše nad sebou. Ohrozil dost cestujcicích.
Nejlépe ať přestane jezdit jestli se na silnicích neumí chovat nebo řádný trest.
|
Tweet |
Jestliže se stěžovatel domnívá, že došlo k porušení předpisů zaměstnancem společnosti, je vhodné o tom informovat zaměstnavatele, aby z pochybení vyvodil případné důsledky. Pokud by však spotřebitelé spatřili například dopravní přestupek, mohou se obrátit na obecní policii či Policii České republiky.
Nejčastějším problémům, se kterými se spotřebitelé setkávají v souvislosti s donáškovými službami, se věnujeme v našem článku, který mohou spotřebitelé nalézt na adrese https://www.dtest.cz/clanek-11122/donaskove-sluzby-nejcastejsi-problemy-s-kterymi-se-spotrebitele-setkavaji?utm_medium=dTest.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.