Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78438Řidič vybržďuje autobus MHD plný lidí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2024, před 4 měsíci

Lukáš Pikna

Znění stížnosti

Dnes cca 9:00 při vyjetí autobusu ze zastávky Nádraží Libeň, který byl již vyjetý nejen, že ho nepustil, ale poté autobus vybrzdil. Následně před stanicí Vysočanská zastavil v pravém pruhu i s posádkou cestujících, kde vlastně ani stát, zadtavit nemá a ukazoval nevhodná gesta na řidiče autobusu, řidič vozu bilá Toyota Corolla *** by se měl zamyslet spíše nad sebou. Ohrozil dost cestujcicích.


Požadované řešení

Nejlépe ať přestane jezdit jestli se na silnicích neumí chovat nebo řádný trest.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2024 16:31, před 3 měsíci

Jestliže se stěžovatel domnívá, že došlo k porušení předpisů zaměstnancem společnosti, je vhodné o tom informovat zaměstnavatele, aby z pochybení vyvodil případné důsledky. Pokud by však spotřebitelé spatřili například dopravní přestupek, mohou se obrátit na obecní policii či Policii České republiky.

Nejčastějším problémům, se kterými se spotřebitelé setkávají v souvislosti s donáškovými službami, se věnujeme v našem článku, který mohou spotřebitelé nalézt na adrese https://www.dtest.cz/clanek-11122/donaskove-sluzby-nejcastejsi-problemy-s-kterymi-se-spotrebitele-setkavaji?utm_medium=dTest.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2024 21:37, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.