Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem balík, který vážil 44kg. Když řidič přijel, neobtěžoval se zajet na místo, před vchod. Zavolal a měli jsme si proto dojít z druhé strany celé bytovky. Na otázku proč nezajede do ulice, kam měl dodávku dovést, řekl, že nemá čas a pospíchá s dalšími “rozvozy”. Doprava stojí 700kč a za co? Že si 40kg budu tahat sama, přes celou ulici?
5651787 - Asko nábytek
Vrácení části dopravy
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.