Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V březnu 2020 vznikl požár v techn.místnosti RD. Vše bylo řádně nahlášeno, č.ŠU ***.Pozn.GČP má v pojist.podmínkách oheň -není specifikace, čím byl způsoben.Doloženy doklady od Hasičů, jimi ohodnocena škoda na 600.000 Kč.Postupně se prováděla oprava prostor, min.2,5 roku.Faktury za nákup materiálu poslány likvidátorovi MK.Průběžně bylo GČP informováno, že obnovovací práce pokračují. Při ukončení opravy RD,byl likvidátor informován. Jeho odpověď písemná i telefonická zněla, cituji:,,Vše je doloženo v pořádku, všechny doklady od vás mám, pustím se do zpracování, abych do měsíce mohl ukončit likvidaci ŠU."To byla věta v březnu 2024, od té doby jsem několikrát psal likvidátoru MK do GČP, volal na uvedený telefon. Vždy stejná odpověď -že ŠU přepočítává a do měsíce se vyjádří. Těch měsíců prošlo už 6, žádné finance ke zmírnění nákladů na škodu nejsou.Proč mají heslo: S námi v tom nejste sami, když ji likvidace nedodržuje. Je to první velká škoda na majetku, ukládám si u GČP peníze pro případ škody, a v případě ŠU jsem na vše zůstal sám.Žádám o finanční pomoc z majet.smlouvy. Antonín Nedvěd
*** číslo smlouvy k pojištění matejku, ŠU *** likvidátor M.K. tel.č. ***
Rád bych požádal o dokončení dořešení ŠU *** a výplatu finanční pomoci z majet.smlouvy ***. Informaci, proč likvidátor zdržuje,vymlouvá se, že do měsíce vše vyřeší.
|
Tweet |
Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí.
Jestliže pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění a podmínky pojistného plnění byly splněny, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.
Na stránkách společnosti je uvedeno, že zkontrolovat stav škodní události je možné přes Moje Generali nebo telefonicky v pracovních dnech v čase od 8:00 do 19:00 nebo o víkendu v čase od 9:00 do 17:00 na 241 114 114.
Pokud se spor týkající se neživotního pojištění nepodaří vyřešit smírnou cestou, mohou se spotřebitelé obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Nedvěde,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Stižnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
děkuji za možnost upozornit přes Vás na tuto zkušenost. Znovu jsem volal i psal přímo na likvidaci GČP, a najednou došlo k obratu v jednání a konečné dořešení případu k mé spokojenosti. Dodatečně děkuji všem zúčastněným stranám za ochotu k dokončení pojistné události.
S pozdravem A. Nedvěd