Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78458Nedodržení času odjezdu autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2024, před 4 měsíci

Alice Kozáková

Znění stížnosti

Autobus č. 702 ze zastávky Pozořice, Jezera, směr Viničné Šumice, točna, který měl odjezd v 8:44, odjel dříve, od 8:41 jsem čekala na zastávce a bylo 8:46 a autobus stále nikde, vzhledem k tomu, že má navazovat na autobus č. 702 do Brna ze zastávky Pozořice, náměstí (odjezd 8:52), tak mi to způsobilo komplikace.


Požadované řešení

Odjezdy autobusů dle jízdního řádu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2024 14:15, před 3 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:07, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.