Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78462Nedodaná zásilka "opět"

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2024, před 4 měsíci

Lenka Maříková

Znění stížnosti

Dobrý den, pá 13.9.2024 k nám byla odeslána zásilka s dokumenty. Chápu, že o víkendy nedoručují. Dne út 17.9. jsem dostala SMS, že mi zásilku doručí. Měla jsem kolem oběda 1 zmeškaný hovor, ale nedalo se dovolat zpět. Následující den, jsem očekávala doručení, ale nic se nedělo, tak jsem se podívala na trasování zásilky přes web. Informace, že byla doručena 17.9. mně překvapila. Zavolala jsem na Call Centrum a bylo mi řečeno, že je zásilka již doručena. Když jsem řekla, že příjemce jsem já a nic jsem nedostala, tak chci vědět komu to doručili, operátor mi sdělil, že to bylo vydáno na základě občanky a on tam více nevidí a v podstatě, že neví kde má zásilka je. Požádala jsem o zjištění informací a doručení zásilky správnému příjemci. Nikdo se mi neozval, tak jsem v pá 20.9. volala znovu. To už mi řekli, že moje zásilka byla vyzvednuta a převezena na kontrolní odd. a po kontrole nám to doručí. Termín, mi ale operátor nebyl schopen sdělit. Dnes je út 24.9. a zásilku stále nemáme. Opět jsem volala a opět mi bylo sděleno, že je zásilka stále na kontrolním odd. a nikdo neví, kdy nám ji doručí. Nedá se ani zavolat na jiný kontakt než na Call Centrum, kde nikdo nic neví. Prosím o radu co teď. Dokumenty potřebujeme a doručování 2 týdny netrvá ani po Evropě. Toto je za posledních půl roku asi 5. zásilka, která měla prodlevu více jak týden. Dokonce nám i v minulosti doručili jinou zásilku a tu naší s GDPR citlivými údaji dodali cizímu člověku. Opravdu už je to naposledy, co tuto službu využíváme.


Produkt

Doručování obálky A4


Požadované řešení

Dodání zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2024 14:10, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2024 15:31, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Maříková, moc se za tuto situaci omlouváme. Je rozhodně dobře, že jste se spojila s kolegy a vše s nimi ihned řešila. Podle trasování vidím u zásilky další pohyb a měla by již být v pořádku u vás, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2024 15:55, před 4 měsíci


Lenka Maříková

Ano, potvrzuji, že obálka odeslaná 13.9.2024 byla doručena po cca 10ti telefonátech dne 27.9. takže po 2 týdnech. Upozorňuji, že obálka, která obsahovala údaje jako například jméno našeho zaměstnance přišla rozbalená. Přebalená v Zásilkovně a označena štítkem. K rozbalení jsme souhlas nedali. Ale co můžeme teď dělat, že? Nic, vlastně můžu být ráda, že je obálka doručena. Jelikož se nám toto v posledním roce stává průměrně u každé páté zásilky, tak přepravce Zásilkovna již nadále používat nebudeme. Slova omluvy jsou mi k ničemu, když potřebuji mít dokumenty doručené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2024 11:54, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Maříková, zásilky standardně nerozbalujeme, jen ve zcela výjimečných případech. Může se například stát, že se zásilka ocitne mezi poškozenými zásilkami či mezi zásilkami, kterým se během manipulace sloupl štítek, pak můžeme dle všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) zásilku zkontrolovat. V těchto podmínkách je také uvedeno, že dokumenty obsahující osobní, citlivé či důvěrné informace se nesmí přepravovat, doporučujeme se proto do budoucna těmito podmínkami řídit. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.10.2024 18:52, před 4 měsíci


Lenka Maříková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyjádření Zásilkovna.cz poučila jsem se a už nikdy vašich služeb nevyužiji.