Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kdyz se chce clovek dostat nekam na cas, ma smulu. Neustala zpozdeni vlaku a kdyz uz do nej nasednu, tak klidne na jedne zastavce stoji 10 min, takze to vytvori jeste vetsi zpozdeni a pokud popripade nekde prestupuji na jiny vlak, tak mam taky smulu, protoze navazujici spoj je jiz davno v tahu. Takze zkratka, pokud se potrebuju nekam dostat, prijedu tam bud pozde nebo vubec (musim si zaridit vlastni odvoz). Jsem student, takze to neni nic prijemneho. Toto se deje bohuzel pravidelne, naopak malokdy se mi stane, ze bych nekam dorazila vcas. Dik za nic
Jezdete prosimvas v cas ja nejezdim na vejlety, ja vazne musim byt v cilovych destinacich vcas.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.