Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Po příchodu SMS, že mi bude zásilka doručena v čase 12:53-14:23 (velmi přesný čas) mě kurýr nahání ve 12:42.Jelikož jsem s tím nepočítala nebyla jsem na telefonu ani doma. Poté kurýr uložil 12kg zásilku do 2 km vzdálené výdejny. Po žádosti o opětovné doručení na adresu, mi bylo sděleno, že kurýr byl na mé adrese a volal mi 2x, dle jejích standardu, takže nemohu žádat o opětovné doručení. Ano, znovu mi kurýr volal v 12:43. Když jsem mu ve 12:53 volala zpět, nezvedal. Služba stojí 120kč. Kdybych byla Rambo dojdu si do výdejny za 79kč a neobjednávám si doručení domů. Služba si může podat ruku s Českou poštou, která alespoň v daném čase (12:00-17:00) opravdu přijede.
Doručení na adresu
Opětovné doručení v čase, který je uvedený v SMS.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Vaňková, vaši zásilku jsme prověřili, kurýr postupoval správně dle nastavených procesů - dle záznamů byl v době doručení na vaší adrese a pokusil se vám dvakrát dovolat. Jelikož jste na adrese nebyla a nebylo možné vám zásilku předat, uložil ji do výdejního místa ve vašem okolí. Jedná se o standardní postup, jehož cílem je, abyste si zásilku mohla co nejdříve vyzvednout. Co se týče předběžného časového okna, může se oproti přesnému času o něco lišit - přece jen nikdy předem nevíme, jaká bude dopravní situace. V tomto případě se jednalo o pár minut, prosíme vás proto o shovívavost. Věříme, že si na to kurýr dá příště větší pozor, aby se do předpokladu lépe trefil. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby se k ní mohla vyjádřit, případně ji žádáme o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.