Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den , chtěl bych nahlásit stížnost na řidiče jmeno mi neznámé, že dnes 25.9 2024 jel dřív než by měl , jde konkrétně o zastávku bílý Újezd (257) čas příjezdu autobusu je v 17:26 , já tam byl v 17:24 a už jsem ho nezastihnul , dle informací od kamaráda z autobusu pan řidič jel skoro celou jízdu z Rychnova do Dobrušky s předstihem. Není to po 1. Co se mi to stalo
Číslo autobusu 309 výjezd z Rychnova nad Kněžnou 17:03 dojezd v Náchodě 18:20
Chtěl bych aby autobus nejezdil dřív než by měl , a očekával bych nějaký osobní trest pro řidiče (financí ohodnocení nebo alespoň důrazné ponaučení)
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.