Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78502Neustálé zpoždění IC568 Západní expres

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2024, před 3 měsíci

Josef Novák

Znění stížnosti

Neustálé zpoždění IC568 Západní expres 10 - 20 min. Lide jezdi tímto spojem do práce a kvůli tomu mají zpožděni a problémy. A je to vše spatným nastavením pouštění protijedoucích vlaků. Dnes třeba odjel z Plzně o 3 minuty později do Stříbra dojel už o 5 minut později, do Mariánských Lázní - 12 minut zpožděni a to je tím, že špatně nařízeno míjení vlaků. Mělo by se to napravit!


Požadované řešení

Neustálé zpoždění IC568 Západní expres 10 - 20 min. Lide jezdi tímto spojem do práce a kvůli tomu mají zpožděni a problémy. A je to vše spatným nastavením pouštění protijedoucích vlaků. Dnes třeba odjel z Plzně o 3 minuty později do Stříbra dojel už o 5 minut později, do Mariánských Lázní - 12 minut zpožděni a to je tím, že špatně nařízeno míjení vlaků. Mělo by se to napravit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2024 18:00, před 3 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.