Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 24.9. jsem měla přes aplikaci objednanou jízdu na 10hod.z Jozefské ul.č.25 na ul. Kubánskou č.2. Čekala jsem do 10.30 a nikdo nepřijel. Z nouze jsem chtěla nabízenou službu poprve využít a bohužel jsem se setkala s nepříjemnou zkušeností.
Ing.Huppertová Zdenka
neuskutečněná objednaná jízda Bolt taxi
Serioznost a spolehlivost
|
Tweet |
Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Zároveň platbu, která by neodpovídala žádnému protiplnění ze strany společnosti, by byla povinna společnost vydat. V opačném případě by se z její strany mohlo jednat o zadržování peněžních prostředků bez právního důvodu, tedy o bezdůvodné obohacení.
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.