Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78505NEUSKUTEČNĚNÁ JÍZDA

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2024, před 3 měsíci

Zdenka HUPPERTOVÁ

Znění stížnosti

Dne 24.9. jsem měla přes aplikaci objednanou jízdu na 10hod.z Jozefské ul.č.25 na ul. Kubánskou č.2. Čekala jsem do 10.30 a nikdo nepřijel. Z nouze jsem chtěla nabízenou službu poprve využít a bohužel jsem se setkala s nepříjemnou zkušeností.
Ing.Huppertová Zdenka


Produkt

neuskutečněná objednaná jízda Bolt taxi


Požadované řešení

Serioznost a spolehlivost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2024 18:06, před 3 měsíci

Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Zároveň platbu, která by neodpovídala žádnému protiplnění ze strany společnosti, by byla povinna společnost vydat. V opačném případě by se z její strany mohlo jednat o zadržování peněžních prostředků bez právního důvodu, tedy o bezdůvodné obohacení.

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 14:16, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.