Společnost


Destiny Facility s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7851Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2015, před 9 lety

Tereza Gruntová

Znění stížnosti

Po objednání a zaplacení mobilního telefonu v hodnotě 10 000,-Kč na zálohovou fakturu přes e-shop nebylo zboží dodáno. Společnost neodpovídala, odpojila telefon. Po upozornění na chystané trestní oznámení odpověděla, že vrátí peníze do 14 dnů. Bylo zasláno odstoupení od smlouvy (elektronicky i písemně-doporučeně). Peníze vráceny nebyly. Byla odeslána předžalobní výzva (elektronicky i písemně-doporučeně, nebyla převzata). Peníze vráceny nebyly. K dnešnímu dni jdu podat trestní oznámení na Policii.
Alarmující je že na Heureka.cz měl e-shop silné doporučení zákazníků (zfalšované z totožné IP adresy) a že nabízel zboží i dlouho po tom, co se v mnoha diskuzích objevilo spoustu stížností na nedodání zboží.


Produkt

Sony Xperia Z3 Compact D5803 Green


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2015 14:18, před 9 lety

Nedodala-li společnost ve sjednané době zaplacené zboží, ocitá se v prodlení. Poruší-li strana prodlením svou smluvní povinnost, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky.

Pokud společnost nereagovala na odstoupení od smlouvy ani na zaslání předžalobní výzvy v přiměřené době, domoci se svého práva bude možné pouze soudní cestou. Spotřebitelce doporučujeme vyhledat právní služby. Seznam advokátů naleznete mimo jiné na webových adrese www.dtest.cz/advokati.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět můžete prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu. Je tedy vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 18:35, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.