Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Podávám stížnost na nedoručení objednávky ve smluvený den a čas. 20. 9. mě kontaktovala paní - poté nezvedala telefon. V pondělí volala další (z neznámého čísla) ohledně dovezení nábytku. Po několika minutovém rozhovoru přičemž paní x krát opakuji, že doma nemohu být dříve než ve 14:00 kvůli práci, říká, zapisuji doručení v odpoledních hodinách.
Ve středu přijde email s doručením mezi 8:00 - 11:00. Volám tedy na dopravce RHENUS, kde několik minut čekám na spojení. Paní vysvětluji situaci a prosím, o doručení později. Paní tvrdí - domluvte se s řidičem, vyhoví vám a doveze odpoledne.
Ve čtvrtek telefon od 8 hodiny - že doručují nábytek - po několikáté opakuji, že mohu pouze v ODPOLEDNÍCH HODINÁCH!
Bylo mi řečeno, že mi zásilka nebude doručena, ať se domluvím na jiný den a že se mám obrátit na SCONTO. Tam to x minut nikdo nebere a poté řeknou, že to není jejich věc a že je to věc dopravce!
Volám opět na RHENUS, přes 3 hodiny!!!!!!!!! Kde mi nabízí termín až zase na další týden!
Absolutně nedoporučuji, kdybych to věděla dříve vůbec neobjednávám.
doprava sconto - rhenus
Vrácení zaplacené dopravy, či odškodnění.
|
Tweet |
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Rhenus Home Delivery s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.rhenus.group/cz/cs/home-delivery/contact/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Kozlová, omlouvám se za komplikace s dopravou. Časy jsou vždy pouze orientační a ne zcela garantované. V současné chvíli vidím, že je již vyřešeno včetně kompenzace.
S pozdravem
J. Hušek, SCONTO Nábytek
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného (dodání zboží včetně poskytnutí kompenzace), případně o uzavření stížnosti.
Hodnocení: