Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
tento týden má Lidl v akci máslo za 39,90 Kč. Na první pohled to vypadá dobře, ale velké zklamání zavládlo u nás doma, když jsme máslo začali používat. Překvapilo mě, jak to že může být tento výrobek označen jako máslo. Podle vlastností, vzhledu a chuti se zdá, že se jedná o nějaký margarín. U složení je napsáno pasterizovaná smetana. Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by jakékoliv máslo neztuhlo ani v ledničce. Můžete se na tento výrobek zaměřit? Podle mě musí mít úplně jiné složení než opravdové máslo.
Děkuji
Tomáš Nix
Máslo EAN 8594066480095, šarže M38 B12:32
Kontrola složení másla
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Dobrý den, pane Nixi, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupil. V tomto případě doporučujeme obrátit se s Vaší reklamací na zákaznický servis hotline@lidl.cz či telefonicky na čísle 210 023 400. Odpovědné oddělení se Vaším podnětem a kvalitou výrobku bude rádo zabývat. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Lidl mi jako kompenzaci poslal poukázku na 100 Kč. Rád bych se dozvěděl, jak dopadla kontrola kvality másla u této šarže. To už se ale zřejmě nedozvím.