Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78525Máslo v akci v týdnu od 23. 9. 2024

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2024, před 4 měsíci

Tomáš Nix

Znění stížnosti

Dobrý den,

tento týden má Lidl v akci máslo za 39,90 Kč. Na první pohled to vypadá dobře, ale velké zklamání zavládlo u nás doma, když jsme máslo začali používat. Překvapilo mě, jak to že může být tento výrobek označen jako máslo. Podle vlastností, vzhledu a chuti se zdá, že se jedná o nějaký margarín. U složení je napsáno pasterizovaná smetana. Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by jakékoliv máslo neztuhlo ani v ledničce. Můžete se na tento výrobek zaměřit? Podle mě musí mít úplně jiné složení než opravdové máslo.

Děkuji
Tomáš Nix


Produkt

Máslo EAN 8594066480095, šarže M38 B12:32


Požadované řešení

Kontrola složení másla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2024 09:19, před 4 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2024 11:28, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Nixi, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupil. V tomto případě doporučujeme obrátit se s Vaší reklamací na zákaznický servis hotline@lidl.cz či telefonicky na čísle 210 023 400. Odpovědné oddělení se Vaším podnětem a kvalitou výrobku bude rádo zabývat. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 07:11, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.11.2024 03:12, před měsícem


Tomáš Nix

Hodnocení:

Komentář: Lidl mi jako kompenzaci poslal poukázku na 100 Kč. Rád bych se dozvěděl, jak dopadla kontrola kvality másla u této šarže. To už se ale zřejmě nedozvím.