Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#78526Nedodani zboží z vyhrané aukce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2024, před 3 měsíci

Simona Chovančíková

Znění stížnosti

V aukci od koruny jsem vyhrála sedačku za 590 Kč. Pán se mi téměř vysmál, že mi nic neprodá a aukro se tim nehodlá zabývat. Takže mi prý vrátí peníze. K čemu ta komedie s aukcema tedy je? Přitom v pravidlech mají, že je to závazná smlouva.
Pán hned po mé výhře sedačku nabízí na portále bazoš. Byla to drazba od koruny. Když chtěl vic, neměl to tam davat a mel ji dát na bazar.
Panovi jsem neustále psala, ale ozval se mi až na popud aukra. Teď nereaguje aukro


Produkt

Aukro, dražba od korunychci


Požadované řešení

Chci dostat zboží, které jsem vyhrála v aukci a řádně zaplatila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2024 16:05, před 3 měsíci

Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. "systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Právní vztah z kupní smlouvy existuje tedy výlučně mezi Prodejcem a Kupujícím; do tohoto právního vztahu Provozovatel (společnost AUKRO s.r.o.) nevstupuje s výjimkou popsanou v čl. 2.1.4 obchodních podmínek. Na úpravu práv a povinností z kupní smlouvy mezi Uživateli se použijí obecné právní předpisy, zejména občanský zákoník. Je-li Prodejce Podnikatelem a Kupující Spotřebitelem, použije se též úprava spotřebitelských smluv dle § 1810 a násl. občanského zákoníku."

Dále je zde uvedeno, že pokud dojde v souvislosti se zprostředkováním možnosti uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Aukra k poškození kupujícího, má možnost požádat Aukro o peněžitou částku za účelem zmírnění utrpěných škod. Aukro, v programu Ochrany kupujících, umožňuje, aby Kupující požádal o náhradu v případě, kdy kupující zaplatil za Předmět, ale neobdržel jej.

Pro získání náhrady v rámci programu Ochrana kupujících musí Uživatel bez zbytečného odkladu oznámit Aukru prostřednictvím kontaktního formuláře, že mu Prodejce nezaslal Předmět. Pověření pracovníci Aukra vzniklou situaci prověří a vyzvou Prodejce ke zjednání nápravy. Pokud jejich výzvy nebudou úspěšné, bude mít Kupující možnost žádat o náhradu, jež je podmíněna projevením zájmu o účast a vyplněním a odesláním žádosti, který obdrží od Provozovatele, s uvedením všech podstatných informací popisující průběh transakce.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2024 18:38, před 3 měsíci

Dobrý den,

bohužel se mi nepodařilo v systému dohledat konkrétní transakci. Nemohu tedy reagovat konkrétně. Obecně však na Aukru platí, že prodejce, který nabízí své zboží k prodeji, je povinen jej kupujícímu prodat za podmínek stanovených v nabídce. Pokud dojde k porušení tohoto pravidla a kupující se obrátí na naši Zákaznickou péči, je prodejce vyzván k plnění a dokončení prodeje. Současně je prodejce upozorněn, že pokud nebude obchod dokončen, vystavuje se riziku zablokování uživatelského účtu. K tomuto kroku přistupujeme zpravidla v případech opakovaného porušení pravidel. Aukro nemá jiné nástroje k vymožení plnění uzavřené kupní smlouvy. Kupující, který na dokončení obchodu trvá, se může dále obrátit na příslušné orgány oprávněné dále jednat.
S přátelským pozdravem Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2024 20:14, před 3 měsíci


Simona Chovančíková

Dobrý večer. Děkuji za odpověď.
Takže se vlastně musím postarat sama. Sedačku moc chci, tak se obratim na pravnika.
Co k tomu dodat...
Prostě výhra v aukci na aukru nemusí být výhra. Možná by stálo za to zvážit i tu reklamu v televizi. Zas tak zábavné ty aukce opravdu nejsou.
Takže doufám, že právník bude úspěšný
S pozdravem Chovančíková S.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 10:06, před 3 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

Jak uvádí sama společnost, z její strany pravděpodobně není možnost vymáhání, neboť jde pouze o zprostředkování prodeje. Společnost má však možnost prodávajícímu pozastavit účet, případně jej blokovat jak sama uvádí.

Protože spotřebitelka uvedla, že se obrátila na právníka, přeřazujeme stížnost zpět na ni, aby mohla informovat o vývoji stížnosti a případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 07:49, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:37, před 20 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.