Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala jsem si infra saunu, Na kartu na jméno dědy. Který trpí Parkinsonem a nevíme kterým dnem odejde. Mimo jiné mají už jinou adresu. 15 min. Jsme přepisovali jmena a udaje s jedním zaměstnancem ***. Při zaplacení my vyjeli fakturu opět na mého dědu. Tak jsem to s vedoucím prodejny opět celé znovu přepisovala. To už byl najednou problém ale řekl, že to vyřeší. Přepsali jsme to na moji kartu. Ale pravděpodobně se na to vyprdl!
V týdnu mi přišla sms, že mám zboží na prodejně. Tak jsem volala jak je to možné, když mi řekli, aby se to nepřendavalo, at si zaplatim dopravu. A rovnou vezlo k nám.
Pani na infolince vysvětlila, ze si toho nemám všímat. A dnes mi přišla zpráva, že mi to vezou. Informativně jsem si zavolala v kolik dorazí a faktura je opět vystavena na mého dědu a na adresu, kde nikdo nebydlí prostě ***. Nehledě na to, že jsem si proto chtěla dojet sama a to mi řekli že by bylo lepší ať si objednám dopravu za 800. Jsem vytočená. A už nikdy přes prodejnu Kolín nic nechci!!! Je to banda *** Takže z toho objíždění, Hlídání a řešení. Bych požadovala alespoň tu dopravu nazpět.
A chci fakturu na své jméno! O to žádám už po několikáté.! Ne na dědu.
Faktura na mé jméno, zbytečná doprava, špatný přístup k zákazníkům
Chci fakturu na své jméno
A byla bych ráda za nějakou kompenzaci minimálně za to, že člověk si něco objedná na prodejně a má s tím milion starostí, ježdění atd. A stejně není nic jak se domlouval přes 15min s jedním a 20minut s 2. Člověkem Takže bych si představovala dopravu zdarma.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud spotřebitelka zadala při objednávce své údaje, měla by být faktura vystavená na její jméno. Obecně navíc platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že na faktuře bude jméno spotřebitelky, mělo by se tak také stát.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Paní Hájek se vedení naší prodejny již omluvilo za vzniklé komplikace a celá mrzutá záležitost s ní byla vyřízena.
Děkujeme společnosti za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému však uzavíráme stížnost s dosažením dohody.