Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 8.7.2024 jsem oslovila Vaší pojištovnu konkrétně to vyřizoval pan JŠ ,který mi sestavil nabídku autopojištění s kterou jsem nebyla spokojená ,řekla jsem panu Š ,že si to ještě rozmyslím ,on mne neustále otravoval telefonáty já jsem pokaždé řekla ,že nejsem rozhodnuta .On přesto předal pojistku a teď mi dochází emaily o zaplacení. Autopojištění jsem uzavřela dne 23.8.2024 v Ostravě. Beru celou záležitost jako podvod ze strany Pana Š jak může podstoupit smlouvu ,aniž o tom klient ví? S Vaší pojištovnou jsem byla vždy spokojena ,mám u Vás pojištěné auto ,dvě nemovitosti ,dlouhá léta jsem pracovala jako obchodní zástupce pro Vaši pojištovnu.Přemýšlím ,že veškeré smlouvy u Vás vypovím.
Mgr. Pavla Tischerová, ***
autopojištění
Sjednat nápravu JŠ
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1732 odst. 1 občanského zákoníku platí, že právní jednání směřující k uzavření smlouvy je nabídkou, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata.
Nabídka učiněná v písemné formě vůči nepřítomné osobě musí být přijata ve lhůtě uvedené v nabídce. Není-li lhůta uvedena, lze nabídku přijmout v době přiměřené povaze navrhované smlouvy a rychlosti prostředků, jež navrhovatel použil pro zaslání nabídky.
V § 1740 je pak uvedeno, že osoba, které je nabídka určena, nabídku přijme, projeví-li s ní včas vůči navrhovateli souhlas. Mlčení nebo nečinnost samy o sobě přijetím nejsou.
Pokud tedy spotřebitelka nabídku společnosti nepřijala, neměla by vzniknout platná smlouva a spotřebitelka by takovou smlouvou neměla být vázána.
Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.