Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#78539Silně zapáchající Bio tofu natural Nature Promise

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2024, před 4 měsíci

Renata Staňková

Znění stížnosti

Silně zapáchající výrobek , na prodejně jsem se setkala s nevhodným přístupem ze strany prodavačky, neměla jsem papírovou účtenku, protože mám vše v aplikaci Albert, navíc se jedná o výrobek, který se prodává pouze v síti Albert, paní prodavačce nešel načíst kód s tím, že mi řekla, že je to proto, že výrobek je již otevřený, jak jinak bych asi poznala, že se jedná o závadnou potravinu. Navíc jsem chtěla vrátit další 4 , a dozvěděla jsem se, proč je chci vracet, vždyť můžou být v pořádku. Z důvodu časové tísně a značně nevstřícného chování jsem odešla bez vyřízení stížnosti.
Albert Frýdek-Místek, ul. Hlavní. Datum spotřeby 2.10.2024.


Produkt

Bio tofu natural Nature Promise , dat. spotřeby 2.10.2024


Požadované řešení

Bez jakéhokoliv dohledávání čárových kódů měly být ihned vráceny peníze, zvláště pokud se jedná o produkt, který prodává výhradně obchodní síť Albert.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2024 13:27, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud se uvedené nedostatky v jakosti zboží na provozovně opakují, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět státnímu dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.