Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
1. Stížnost se týká nemožnosti objednat přes aplikaci - ta tvrdí že má restaurace dnes již zavřeno - nakonec objednáno přes web.
2. Nešlo platit při převzetí stravenkovou kartou (dvojí kontrola zůstatku a i fakt že na drive thru tato karta funguje)
3. V objednávce 2ks Gold wrapper. Oba kusy velmi suché, téměř bez omáčky, v jednom nalezeno tvrdé malé cizí těleso o velikosti nehtu malíčku. Na druhém oschlé a zhnědlé kusy salátu. Opomíjím fakt že tam ten kus salátu zvenku nemá ani co dělat.
Vrácení alespoň části peněz či jiná satisfakce za zkažený oběd a chuť k jídlu.
|
Tweet |
Problémy s aplikací či možnými způsoby placení je vhodné a účelné směřovat přímo na danou společnost.
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.