Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78545Objednávka přes rozvoz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2024, před 4 měsíci

Jakub Ladýř

Znění stížnosti

1. Stížnost se týká nemožnosti objednat přes aplikaci - ta tvrdí že má restaurace dnes již zavřeno - nakonec objednáno přes web.
2. Nešlo platit při převzetí stravenkovou kartou (dvojí kontrola zůstatku a i fakt že na drive thru tato karta funguje)
3. V objednávce 2ks Gold wrapper. Oba kusy velmi suché, téměř bez omáčky, v jednom nalezeno tvrdé malé cizí těleso o velikosti nehtu malíčku. Na druhém oschlé a zhnědlé kusy salátu. Opomíjím fakt že tam ten kus salátu zvenku nemá ani co dělat.


Požadované řešení

Vrácení alespoň části peněz či jiná satisfakce za zkažený oběd a chuť k jídlu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2024 13:36, před 4 měsíci

Problémy s aplikací či možnými způsoby placení je vhodné a účelné směřovat přímo na danou společnost.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 14:36, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.