Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78548Problém s platnou jízdenkou Lítačka u řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2024, před 4 měsíci

Pavel Šebek

Znění stížnosti

Řidič mě nechtěl vpustit i přes platnou jízdenku (4 pásma Lítačka) do vozidla linky 400, ranní spoj 29.9.2024, 7:40, bus č. 1076. Chyba byla v načtení pásem, které se na terminálu nenačetly. Načetla se jen Praha. Při prokazování platné Lítačky v aplikaci mi bylo arogantně řečeno, že ho to nezajímá.


Požadované řešení

Řidič měl zřejmě špatně nastavený terminál, stalo se mi to zatím asi 3x a pokaždé jen u linky 400. Řidíč by se měl naučit svojí práci a ne pouze arogantně držkovat na cestující...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2024 14:15, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud měl spotřebitel řádně zaplacenou jízdenku, má právo na poskytnutí přepravy. Pokud se systémová chyba opakuje, je vhodné na tuto situaci upozornit přímo danou společnost.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 21:57, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.