Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič mě nechtěl vpustit i přes platnou jízdenku (4 pásma Lítačka) do vozidla linky 400, ranní spoj 29.9.2024, 7:40, bus č. 1076. Chyba byla v načtení pásem, které se na terminálu nenačetly. Načetla se jen Praha. Při prokazování platné Lítačky v aplikaci mi bylo arogantně řečeno, že ho to nezajímá.
Řidič měl zřejmě špatně nastavený terminál, stalo se mi to zatím asi 3x a pokaždé jen u linky 400. Řidíč by se měl naučit svojí práci a ne pouze arogantně držkovat na cestující...
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud měl spotřebitel řádně zaplacenou jízdenku, má právo na poskytnutí přepravy. Pokud se systémová chyba opakuje, je vhodné na tuto situaci upozornit přímo danou společnost.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.