Společnost


Fio banka, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7855Naúčtován 5-ti násobek očekávaného poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2015, před 9 lety

Jan Dostál

Znění stížnosti

Dobry den,

chtel bych upozornit vsechny kdo obchoduji na trhu, aby si dali pozor na obchodni podminky Fio banky,

obchodni podminky jsou nastaveny tak, ze Fio banka pri obchodovani v USA ma velice dlouhe vyporadavaci lhuty.

Tedy muze se stat, ze za 1 den vypujceni cennych papiru zaplatite az 7-mi nasobek.

Vysoce nestandartni postup reklamace, kde velice chybi odbornost.

Dale pozor nato jak Fio banka uctuje sankcni uroky. Budou vam nauctovany sankcni uroky, pokud budete obchodovat s cennymi papiry, i pokud vam transakci potvrdi pracovnici banky. Vybral jsem penize, ktere byly systemem Fio banky oznaceny doslovne "penize k vyberu". Transakci potvrdil pracovnik Fio banky, a autorizoval ji. Za tento postup je pote zpetne nauctovan sankcni urok a reklamacni oddeleni pise,ze penize k vyberu podle elektroniceho systemu Fio nejsou penize ktere je mozne z uctu vybrat. To je neuveritelne. Vysoke podezreni na klamave jednani, nekale ucetni praktiky nebo podvod.

Banka se chova velmi vypocitave. Pozor na poplatky u Fio banky jsou 10x vyssi nez u konkurence, napr. Interactive Brokers.

S Fio bankou je nutne jednat pres COI, nebo pres financniho arbitra, chybi vule se dohodnout a chybi odbornost. Zkouseji vas nachytat na velice ve vas neprospech napsane obchodni podminky, ktere se velice lisi od standartu pri obchodovani. Postup Fio banky uz resi i CNB.

Ing. Jan Dostal


Produkt

short cennych papiru Fio e-broker v USA


Požadované řešení

Mediace, kontaktovani obchodnika, uverejneni pro ostatni spotrebitele. Obchodni podminky na obchodovani u Fio banky jsou nastaveny siroce v neprospech klienta. Poplatky za obchodovani jsou az 7-mi nasobne nez je obvykle. Pozor. Nyni je resi i CNB.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2015 00:36, před 9 lety

Podle obchodních podmínek k rámcové investiční smlouvě (dále jen „obchodní podmínky“) při obchodování na amerických trzích přijímá obchodník pokyny zákazníka pouze typu k promptnímu doručení. Při promptním doručení pokynu obchodník pokyn validuje a po validaci jej bez zbytečného odkladu předá k realizaci na trh s investičními nástroji uvedený v pokynu. Na promptním trhu dojde k vypořádání obchodu bezprostředně po jeho sjednání. V praxi celý proces (od podání pokynu až po vypořádání) na promptním trhu obvykle trvá několik dní. Společnost v tomto případě postupuje v souladu se svými obchodními podmínkami a právními předpisy.

Stanovení výše poplatků je závislé na obchodní strategii společnosti. Účtované poplatky a sankční úroky mohou být pouze takové, které byly sjednány při uzavření smlouvy mezi zákazníkem a obchodníkem. Byl-li naúčtován poplatek neoprávněně, měl by zákazník toto reklamovat. Společnost se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dní od jejího podání.

Nesouhlasí-li zákazník se způsobem vyřízení reklamace, je oprávněn podat proti němu protest. Tento protest musí být vyřízen nejpozději do 30 dní od jeho podání. Proti vyřízení protestu již banka neposkytuje žádný opravný prostředek.

Činnost bank podléhá dohledu vykonávanému Českou národní bankou. Domnívá-li se klient, že banka porušila některou ze svých povinností a jeho stížnost byla bankou odmítnuta neprávem, může podat podnět České národní bance k prošetření jednání této finanční instituce. Bližší informace ohledně podání podnětu k České národní bance jsou uvedené na adrese www.cnbprovsechny.cnb.cz/cs/dohled/zasilani_stiznosti_do_CNB.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 15:41, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.