Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, po zadání kódu se dvířka boxu neotevřela. Po opětovném zadání kódu již nebyl platný. Telefon, kde je robot, který mi stále odpovídá, že děkuje, ale nerozumí...tak na to opravdu nemám, co říct. Komunikace emailová s dalším robotem je víceméně stejná. E-shop vidí v systému odeslanou zásilku, kterou Zásilkovna převzala, ale zpátky jí nemá. Vaši roboti ze Zásilkovny, kteří jsou jistě velice empatičtí a mají opravdu obrovskou snahu problém vyřešit, mají bohužel naprogramované neadekvátní odpovědi. Již 14 dní čekám a komunikuji, nemám ani balíček, ani zaplacenou částku. Bude se mi, prosím, někdo věnovat???
Děkuji, P. Kropáčková
***
Požaduji svou zaplacenou zásilku, nebo peníze zpět. A neodkazujte mě na e-shop, který s vaší ztrátou nemá nic společného.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Kropáčková, mrzí nás, že jste se dostala do takové situace. Podle záznamů v systému vidím, že s vámi po e-mailu komunikovali skuteční kolegové z masa a kostí a stavu vaší reklamace vás již informovali. Doporučujeme se proto řídit jejich instrukcemi. Ohledně kompenzace se prosím obraťte přímo na e-shop, dokud totiž zásilka není doručena, je oprávněnou osobou pro řešení případné reklamace. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Spotřebitelka nás informovala, že její stížnost byla kladně vyřízena. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.