Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7856Zrušení zasílání ponozek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2015, před 9 lety

Simona Šupolová

Znění stížnosti

Dobrý den zhruba před dvěma měsíci jsem prostřednictvím vaší firmy kyvl na nabídku ponožek za cenu postovneho.s tím že každý měsíc mi přijde balení ponožek za cenu 349kc.jelikož první balíček mi nepřišel a přišel mi až druhy rovnou na těch 349kc.jak mám zrušit smlouvu a mám platit tu částku.když jsem první balíček neobdrzel.tímto bych chtěl naší spolupráci ukončit.děkuji za odpoved


Produkt

Ponožky blackstone


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy + vymazání kontaktu na mou osobu z databáze firmy.samozřejmě zrušení veškerého zasílání zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 11:22, před 9 lety

Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží distančním způsobem (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitel po telefonu souhlasil se zasláním vzorku zdarma), může spotřebitel od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.

Spotřebiteli doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání. Spotřebitel má povinnost vrátit prodávajícímu zboží, které obdržel, bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud spotřebitel zboží neobdržel, nemá samozřejmě povinnost jej vracet nebo za něj platit.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 17:58, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.