Společnost


Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78591Nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2024, před 3 měsíci

Andrea Vaníková

Znění stížnosti

Dnes 2.10.2p024 nezastavil bus č.52 na zastávce nám.M.Horákové....zastávka je na znamení, které jsem dávala...rukou mávala.Řidič nereagoval a zastávku přejel a pokračoval dále směr Krajský úřad.Tudíž jsem jela dalším busem..a přišla do práce o 45 min.později.Moooc děkuji řídíči,který se nevěnuje řízení.


Požadované řešení

Ať řídíči zastavují na všech zastávkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2024 16:38, před 3 měsíci

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://dopravniportal.dpkv.cz/cms/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 14:47, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.