Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 2.10.2p024 nezastavil bus č.52 na zastávce nám.M.Horákové....zastávka je na znamení, které jsem dávala...rukou mávala.Řidič nereagoval a zastávku přejel a pokračoval dále směr Krajský úřad.Tudíž jsem jela dalším busem..a přišla do práce o 45 min.později.Moooc děkuji řídíči,který se nevěnuje řízení.
Ať řídíči zastavují na všech zastávkách.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://dopravniportal.dpkv.cz/cms/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.