Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78595Shnilé ovoce i zelenina, povadlé saláty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2024, před 4 měsíci

Eva Šepsová

Znění stížnosti

Dobrý den, je téměř na denním pořádku, že v naší prodejně (Bílina, okres Teplice) se nachází shnilé ovoce i zelenina. Minulý týden jablka, žluté papriky no to byl děs!!! Papriky doslova "tekly".
To by člověk nechtěl ani zadarmo natož za plnou či akční cenu.
Každý den by tam člověk něco našel.

Upozornila jsem prodavačku na prodejně a poprosila, ať nekvalitní zboží odstraní.

Jednička v čerstvosti? No to ani omylem. Protáčí se mi panenky, když slyším reklamu.
Kdyby to bylo jednou za čas. Stane se.
Možná ráno je vše čerstvé, ale člověk jde nakoupit odpoledne - po práci a to už na něj má zbýt jen "odpad". To snad ne.

Ráda v prodejně nakupuji, ale co se týče ovoce a zeleniny, to je k pláči.


Produkt

ovoce, zelenina


Požadované řešení

Přísnější a častější kontrola.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2024 16:42, před 4 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2024 11:46, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Šepsová, děkujeme za Váš podnět a upozornění. Mrzí nás, že zboží na prodejně neodpovídalo deklarované kvalitě a Váš podnět rádi předáme příslušnému oddělení na vědomí. Díky zpětné vazbě našich zákazníků můžeme neustále vylepšovat naše služby. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 07:13, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:33, před 26 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.