Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, je téměř na denním pořádku, že v naší prodejně (Bílina, okres Teplice) se nachází shnilé ovoce i zelenina. Minulý týden jablka, žluté papriky no to byl děs!!! Papriky doslova "tekly".
To by člověk nechtěl ani zadarmo natož za plnou či akční cenu.
Každý den by tam člověk něco našel.
Upozornila jsem prodavačku na prodejně a poprosila, ať nekvalitní zboží odstraní.
Jednička v čerstvosti? No to ani omylem. Protáčí se mi panenky, když slyším reklamu.
Kdyby to bylo jednou za čas. Stane se.
Možná ráno je vše čerstvé, ale člověk jde nakoupit odpoledne - po práci a to už na něj má zbýt jen "odpad". To snad ne.
Ráda v prodejně nakupuji, ale co se týče ovoce a zeleniny, to je k pláči.
ovoce, zelenina
Přísnější a častější kontrola.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Šepsová, děkujeme za Váš podnět a upozornění. Mrzí nás, že zboží na prodejně neodpovídalo deklarované kvalitě a Váš podnět rádi předáme příslušnému oddělení na vědomí. Díky zpětné vazbě našich zákazníků můžeme neustále vylepšovat naše služby. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.