Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78599Nezajištění letadla při odletu z Antálie

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2024, před 4 měsíci

Josef Horálek

Znění stížnosti

Dobrý den,
3.1.2024 jsem si se společností Čedok na pobočce v Pardubicích sjednal smlouvu č. *** na pobyt v Turecku - Side, hotel ADORA CALMA. Pro dvě osoby , teremín 21.9.2024 do 28.9.2024. Vše probíhalo vcelu dobře až na odjezd z Turecka. Autobus k odjezdu od hotelu byl přistavem v 12:10 hod 28.9.2024. Letadlo mělo z Antálie odletět v 16:45 s přistáním v Pardubicích v 18:45 hod.
Pominu to, že jsme nedostali požadovaný blíček na cestu za oběd , případně večeři - stravování bylo nasmlouváno All incllusive na 7 dní a nastupovali jsme snídaní v neděli 22.9.2024.
Ale problém nastal s odletem, kdy místo nasmlouvaného odletu v 16:45 hod jsme slavnostně odlétali z Antálie v 22:30 hod s přistáním v Pardubicích 28.9.2024 v 23:59 hod.V Pardubicích v Čedoku při osobní návštěvě nás včera odmítli, že to není jejich starost, oni že o žádném problému s naší smlouvou tam nemají.
Je nám každému s manželkou skoro 72 roků, poukaz na cestu jsme dostali jako dárek a tak nám připadá zvláštní jen to, že se v sobotu v 8 hod nasnídáte a pak o jedné bagetě a 1/2 l vody , se zpožděním letadla, které pro nás společnost údajně zapomněla poslat, slavnostně přiletíte v neděli po půlnoci do Pardubic. /narychlo sehnali náhradní letadlo z Bratislavy/

Toliko k mému problému se společností ČEDOK.

Prosím, pokud by bylo nějaké řešení. Děkuji moc.
S pozdravem
Josef Horálek


Požadované řešení

Nějaká kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 11:45, před 3 měsíci

Dle § 2542 občanského zákoníku odpovídá pořadatel zájezdu zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev, jak spotřebitel zmiňuje (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 15:21, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.