Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#7860Problematická reklamace a její řešení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2015, před 9 lety

Pavel Galluzzi

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.8.2015 jsem si u společnosti Alza.cz a.s. zakoupil počítačovou sestavu celkově za 26 590,- na Kladenské pobočce. Počítač jsem si sestavil sám s pomocí počítačového odborníka který sám vlastní počítačový servis. Problém ale nastal ve chvíli kdy se při hraní her začali na obrazovce objevovat průhledné, blikavé, vodorovné čáry. Ujistil jsem se že se problém nenachází v monitoru tak jsem podal reklamaci ohledně grafické karty dne 8.8.2015, grafická karta mi byla ihned druhý den vyměněna s tím že jsem dostal neúplný obsah balíku + poškrábanou a omlácenou grafickou kartu která nevypadá jako úplně nová, ihned po zapojení problém stále trval tak jsem grafickou kartu dal opět dne 10.8.2015 reklamovat, čekal jsem 30 dní na to že reklamace byla zamítnuta a problém se neprojevil. Dne 10.9.2015 jsem tedy přinesl kompletně celý PC a zaplatil 600,- za diagnostiku komplet PC, opět po pár dnech zamítnuto a problém nenalezen přičemž problém s vodorovnými čárami na obrazovce stále trval. Dne 13.9.2015 jsem tedy dal opět reklamovat grafickou kartu z důvodu neúplného obsahu balení + vzhledovému poškození s tím že jsem se dozvěděl že místo výměny byla grafika zaslána opět na diagnostiku, kontaktoval jsem tedy online podporu s tím že mi bylo oznámeno že bude podána kolegům urgence ohledně způsobu reklamace a že budu kontaktován na e-mail což se nestalo, tak jsem tedy opět napsal na podporu a vše podrobně vysvětlil a opět se mi nedostalo žádné odpovědi. Jsme jenom lidé a nedorozumění se stávají každému ale rád bych aby se tento problém vyřešil protože do teď jsem s Alza.cz a.s. neměl nikdy žádné potíže.
Děkuji.


Produkt

Objednávka 154532059 - Počítačová skříň Zalman Z3 Plus (Obj. kód CA069c2b), Počítačový zdroj Cooler Master B700 ver.2 (Obj. kód CC040hc6), Základní deska GIGABYTE Z97X-Gaming 5 (Obj. kód AG157m), Procesor Intel Core i5-4690K (Obj. kód BO431l2), Chladič na procesor Cooler Master Hyper 212+ EVO (Obj. kód CA176f3)Operační paměť Kingston 16GB KIT DDR3 1600MHz CL9 HyperX Savage Series (Obj. kód DE64e1), Pevný disk WD Blue 1000GB 64MB cache (Obj. kód FW138l), Grafická karta GIGABYTE GTX 960 WINDFORCE 2X Gaming 4GB (Obj. kód EG234h5), + ZDARMA Hra pro PC Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (Obj. kód XX903d9). Sleva na dopravné (Obj. kód SL083d), Doručení na pobočku - Kladno (Obj. kód SL190p).


Požadované řešení

Výměna/Oprava nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 09:24, před 9 lety

Prodávající v prvních 24 měsících odpovídá spotřebiteli, že zboží nemá vady. Pokud se v této době vada na výrobku projeví, je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady. V takovém případě má nárok na opravu věci, není-li to možné, může požadovat dodání nové věci, přiměřenou slevu nebo v určitých případech, jako je například opakovaný výskyt vady, odstoupit od smlouvy.

Posoudit, zda je výrobek vadný, musí prodávající nebo jím pověřený pracovník ihned, ve složitějších případech do 3 dnů. Pokud zboží přijme k reklamačnímu řízení, musí vystavit spotřebiteli potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Zamítne-li prodávající reklamaci, má povinnost ji řádně zdůvodnit. Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamačního řízení, má možnost obrátit se na soudního znalce z oboru a zadat mu zpracování znaleckého posudku, kterým bude moci zamítnutí reklamace rozporovat. Vyjde-li tento znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel silný důkaz, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Může tedy následně požadovat řádné vyřízení reklamace nebo rovnou odstoupit od smlouvy, neboť nesprávné vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Odstoupení od smlouvy má za následek, že se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí to, co si vzájemně plnily. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2015 13:32, před 9 lety

Dobrý den,

se zákazníkem naši pracovníci situaci uzavřeli ukončením reklamace dobropisem již 24.9.2015 a kupní cenu grafické karty jsme mu vrátili.

Vzhledem ke kladné zpětné vazbě, kterou jsme obdrželi, věřím, že situace byla vyřízena ke spokojenosti pana Galluzziho.

Přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2015 13:37, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení výše uvedeného. Následně má také možnost případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.10.2015 22:14, před 9 lety


Pavel Galluzzi

Hodnocení: