Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Koupila a zaplatila jsem omylem třikrát měsíční známku . Přestože jsem se snažila ihned kontaktovat telefonicky i emailem, nikdo nereaguje. Psala jsem dvakrát viz níže. Žádala jsem o vrácení dvou plateb. Na svém vebu píší, že duplicitní obj nevadí, že známky budou navazovat, bohužel nenavazují. Přiloženy doklady o zaplacení.
email z 19.8.2024
Dobrý den,
dnes při nákupu dálniční známky jsem omylem poslala tři platby, díky nefunkčnímu internetu. Koupila jsem si tedy tři měsíční známky pro jedno auto ***, doklady jsou v příloze. Z přiložených dokladů, je zřejmé, že všechny platby proběhly ihned za sebou, jsou ze stejného účtu a na stejnou SPZ.
Prosím o storno dvou plateb a jejich vrácení na stejný účet, z kterého byly zaslány.
email z 20.9.2024
Dnes jsem při kontrole zjistila, že nemám platnou dálniční známku, přestože na webu tvrdíte něco jiného. Duplicitní platby jste mi také nevrátili? Doklady o nákupu pro jednu stejnou SPZ jsou v příloze. Měla bych mít zaplacené ještě dvě měsíční dálniční známky !!!
zde okopírováno z jejich stránek - bohužel to neplatí
Duplicitní objednávka a překrývání platnosti
V případě, že uděláte na našem portálu duplicitní objednávky, ve kterých se překrývá datum platnosti, náš systém je automaticky aktivuje tak, aby jejich platnost navazovala. Tato funkce platí i v případě, že u nás děláte první objednávku, která překrývá současný termín platnosti i v takovém případě, je známka aktivována tak, aby platnosti navazovaly.
vrácení dvou plateb za dvě neposkytnuté měsíční dálniční známky
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že vady dodávky musí být reklamovány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a v případě úplného uhrazení objednávky objednatelem. Reklamace se uplatňuje vždy písemně s doručením na emailovou adresu info@czdalnice.cz.
Na vyřízení reklamace má společnost 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Pokud společnost nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy musí být dle obchodních podmínek společnosti učiněno písemně.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění (např. k navrácení peněžních prostředků po odstoupení od smlouvy) i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti CO2 offset s.r.o., Jičínská 226/17, 13000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Zároveň upozorňujeme spotřebitele, že Ministerstvo dopravy ČR na svých stránkách před těmito stránkami spotřebitele i varuje. Více k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Neplatte-za-elektronickou-dalnicni-znamku-vic,-nez.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.