Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednávala sem si balík a měl to dorazit 25 září a dorazilo to až za dva dny a žádný info nic s věčně to trvá a je to plný ten z-box
Zásilka nedorazila v čas
Objednávala sem si balík a mělo to dorazit včas a nedorazilo a hlavně nechápu proč to chodí až večer proč to nechodí třeba někdy do oběda
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Rybařová, děláme maximum pro to, aby byla každá zásilka doručena co nejdříve. Drtivou většinu jich doručíme do druhého dne, termín ovšem ovlivňuje mnoho vnějších faktorů (https://www.zasilkovna.cz/blog/zasilkovna-kde-je-moje-zasilka). Proto přesný čas doručení negarantujeme. Záleží mimo jiné i na tom, kolik zásilek má řidič zrovna na starost. K některým adresám tak dorazí hned brzy ráno, jinam zásilky doručuje až v pozdních večerních hodinách. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň. Věříme, že vám i nadále budou zásilky doručovány nejrychleji, jak jen to bude možné, uděláme pro to první poslední. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.