Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7861Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2015, před 10 lety

Libuše Radoušová

Znění stížnosti

Koupila jsem si u této společnosti zahradní hadici X-Hose a hned při zkoušení se mi rozbila. Poslala jsem na adresu společnosti reklamaci a vracela hadici. Bohužel si balík ani nevyzvedli a přišel mi zpět.
Radoušová Libuše


Produkt

Nákup zahradní hadice X-Hose


Požadované řešení

Požadovala bych vrácení peněz, protože tato společnost je nespolehlivá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 10:33, před 10 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že reklamaci je možné uplatnit zasláním výrobku přímo prodávajícímu na adresu JETSILE Capital s.r.o., Přízova 1, 602 00 Brno nebo reklamaci uplatnit osobně a to u smluvního partnera na adrese MyPoint – Spálená 1, 602 00 Brno. Společnost si také vyhrazuje právo nepřijímat reklamace zaslané na dobírku. Pokud zásilka s reklamací nebyla převzata, měl by spotřebitel kontaktovat prodávajícího a informovat se u něj, za jakého důvodu se tak stalo a požadovat sdělení, kde může uplatnit reklamaci.

Nereaguje-li prodávající na spotřebitelovi dotazy ohledně uplatnění reklamace, je možné od smlouvy odstoupit, neboť právo z vady výrobku nemohlo být uplatněno a byla tím tak podstatně porušeny právo a povinnosti z kupní smlouvy.

Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 17:59, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.