Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7861Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2015, před 9 lety

Libuše Radoušová

Znění stížnosti

Koupila jsem si u této společnosti zahradní hadici X-Hose a hned při zkoušení se mi rozbila. Poslala jsem na adresu společnosti reklamaci a vracela hadici. Bohužel si balík ani nevyzvedli a přišel mi zpět.
Radoušová Libuše


Produkt

Nákup zahradní hadice X-Hose


Požadované řešení

Požadovala bych vrácení peněz, protože tato společnost je nespolehlivá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 10:33, před 9 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že reklamaci je možné uplatnit zasláním výrobku přímo prodávajícímu na adresu JETSILE Capital s.r.o., Přízova 1, 602 00 Brno nebo reklamaci uplatnit osobně a to u smluvního partnera na adrese MyPoint – Spálená 1, 602 00 Brno. Společnost si také vyhrazuje právo nepřijímat reklamace zaslané na dobírku. Pokud zásilka s reklamací nebyla převzata, měl by spotřebitel kontaktovat prodávajícího a informovat se u něj, za jakého důvodu se tak stalo a požadovat sdělení, kde může uplatnit reklamaci.

Nereaguje-li prodávající na spotřebitelovi dotazy ohledně uplatnění reklamace, je možné od smlouvy odstoupit, neboť právo z vady výrobku nemohlo být uplatněno a byla tím tak podstatně porušeny právo a povinnosti z kupní smlouvy.

Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 17:59, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.