Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78610Zaplacený zájezd neodpovídal požadavkům

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2024, před 4 měsíci

Karolina Flasarova

Znění stížnosti

Dne 24.9. jsme přiletěli s mamkou a se synem na Djerbu do hotelu Djerba holiday club ****. Na osobu vyšel pobyt 8490,-a za dítě 7990,- s tím že máme all inclusive a dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Balíček pojištění na stránkach při zadávání pobytu vyšel kolem 1400,- a když jsem platila celý pobyt s pojištěním tak tam naskočila cena kolem 2600,- s tím že kvůli důchodci je pojištění dražší. Pojištění jsem chtěla zrušit a bohužel to nebylo možné. Po příjezdu na hotel jsme se zděsili všichni cestující. Hodinu jsme čekali na recepci než nám předali klíče od pokoje, mezi tím jsme zaplatili pobytovou taxu. Po příchodu na pokoj jsme zjistili že máme pouze jednu postel, jeden ručník, nefunkční záchod a vše ve velmi špatném a špinavém stavu. Na hotelu se nekonala ani odpolední svačina kterou cestovní agentura nabízela a uváděla na papíře který jsme dostalii po příjezdu, museli jsme hladní čekat až do večere cca 5 hodin (s dítětem). Hned ten den jsem kontaktovala delegátku že požaduji lůžka za které jsem zaplatila. Tvrdila mi že to nahlásila na recepci ale nikdo se k ničemu neměl. Všichni 3 jsme spali na jedné posteli. Druhý den už jsem byla vytočená, vše co bylo napsané na stránkach a nabídce pobytu absolutně neodpovídalo. K moři jsme šli asi 20 minut a bylo psáno 400 metrů. Na pláž se šlo přes jiný hotel a bazén kde na nás nadávali a vyhnali nás do katastrofální a špinavé zátoky. Delegátka se neuráčila ani omluvit za vzniklé potíže, bylo ji to jedno. Kolem hotelu i v hotelu byl odporný smrad a nepořádek. Nakonec mi delegátka po mé urgenci abídla jiný hotel s tím že si mám doplatit 4000,- tak jsme to vzali jelikož jsme si nedokázali představit strávit týden v té díře. Delegátka mě zavezla k nejbližsímu bankomatu aby jsme vybraly peníze v dinárech, platbu z bankomatu vybrala na dvakrát takže se mi strhl poplatek 2 x 100,- za výběr (nezeptala se jestli můžeme vybrat 2x) a vybrala 4283,- v přepočtu na české peníze. Od zaplacení jsem nedostala žádnou fakturu ani souhlas nebo novou smlouvu s tím že jedeme na jiný hotel. Museli jsme si zaplatit taxi na vlastní náklady do nového hotelu kde jsme znovu museli zaplatit pobytovou taxu - delegátka tvrdila že již platit nebudeme. Celý týden na hotelu nefungovala wifi a meli jsme zatopený pokoj jelikož protekal zachod i umyvadlo - což jsem nahlásila asi 4x. Katastrofální jednání a přístup. V podstatě za co jsem si zaplatila jsem nedostala a ještě jsem si musela doplatit. Žádám nějakou refundaci nebo proplacení částky kterou jsem musela zaplatit. Jsme velmi zklamaní z vašeho jednání. V příloze posílám fotky hotelu.


Produkt

Číslo voucheru ***


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 16:58, před 3 měsíci

Dle § 2542 občanského zákoníku odpovídá pořadatel zájezdu zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu, jak spotřebitel učinil. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Dle ustanovení § 2538 odst. 1 občanského zákoníku platí, že vyskytnou-li se po odjezdu podstatné vady zájezdu, nabídne pořadatel bez dodatečných nákladů pro zákazníka vhodné náhradní řešení, pokud možno stejné nebo vyšší jakosti, než jaká byla sjednána ve smlouvě, aby zájezd mohl pokračovat.

Reklamace musí být pro spotřebitele vyřízena bezplatně, a pokud prodávající reklamaci uzná, má spotřebitel také dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 09:30, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.