Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Již druhý měsíc mám u svého telefonního čísla účtované poplatky třetím stranám, které jsem nevyužila.
Jedná se o číslo 90211099.Zjistila jsem ,že s tímto číslem mají problém i jiní zákazníci. Vodafon musí vědět ze stížností, že se jedná o podvod a přesto svým zákazníkum účtují nehorázné poplatky. Tyto částky převyšují poplatky za měsíční paušál.
Společnost Vodafon by měl toto číslo ignorovat a blokovat u svych zákazníků a ne je zlodějům proplácet.
Já měla dokonce blokaci plateb třetí straně ,ale ne blokaci premium tak mi to naúčtovali.
Provedla jsem blokaci premium a tím se mi znemožnilo platit např.jízdenky atd.
Takže hurá fandíme zlodějům a omezíme zákazníkům služby.
Blokaci a zrušení čísla 902110099
Jestli existuje hromadná žaloba tak prosím o info ráda se připojím a půjdu na policii nahlásit krádež
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže a spotřebiteli by byla cena za služby stržena, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.
O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb, jak spotřebitel učinil. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci u společnosti, na jejíž účet jsou platby strhávány.
Reklamaci je možné podat také u svého operátora. V obchodních podmínkách společnosti Vodafone je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Hábová, pokud došlo k zaúčtování poplatků za platby třetích stran. Současně informuji, že Vodafone není poskytovatelem těchto služeb, ale pouze zprostředkovává platbu za tyto služby. Proto je potřeba, pokud jste zjistila určité nesrovnalosti, abyste se obrátila přímo na poskytovatele služeb. Podrobné informace k objednaným službám i jejich poskytovateli můžete zjistit na této stránce https://payments.vodafone.com/cz, kam je potřeba zadat telefonní číslo 902 11 099, ze kterého byla služba využita a zaúčtována. Podrobné informace k M-Platbám třetích stran a jejich blokaci naleznete na této stránce https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/mobilni-bankovnictvi-platby/m-penezenka/. Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.