Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 30.9.2024 mi skončila platnost mastercard a do dnešního dne nemám novou.Nemohu tak vybírat hotovost ani platit kartou. Proč mě omezujete v přístupu k moji hotovosti? Dnes jsem chtěla dojednat schůzku na pobočce 1.máje v Liberci. Paní Švandová jednala dost nepříjemně a nakonec mi dala číslo na automat,který nechápe,co potřebuji. Jak dlouho budu ještě čekat na novou kartu?!!
Zvažuji, že od vás odejdu k jiné, komunikativní a vstřícné bance, i když mě to velice mrzí,jsem vaš dlouholetý klient.
Marcela Marková - tel ***
Liberec 3.10.2024
Potřebuji novou platební kartu ihned.
|
Tweet |
V daném případě záleží na smluvních podmínkách, neboť povinnost vydat novou kartu není stanovena zákonem. Je-li ve smluvních podmínkách stanoveno, že banka vydá novou kartu klientovi před skončením platnosti staré, pravděpodobně by v popsané situaci došlo k porušení smluvních povinností.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Vážení, dovoluji si Vás informovat, že dne 14. 10. 2024 ČSOB případ uzavřela s detailním odůvodněním, které bylo zasláno spotřebiteli.
S pozdravem
Monika Kunst
manažer řešení stížností
Odbor podpory a správy pojištění
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Masarykovo náměstí 1458,
530 02 Pardubice
e-mail: monika.kunst@csobpoj.cz
infolinka: 466 100 777 www.csobpoj.cz
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit, případně stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.