Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#78619Vydání nové platební karty - několikadenní prodlení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2024, před 3 měsíci

Marcela Marková

Znění stížnosti

Dne 30.9.2024 mi skončila platnost mastercard a do dnešního dne nemám novou.Nemohu tak vybírat hotovost ani platit kartou. Proč mě omezujete v přístupu k moji hotovosti? Dnes jsem chtěla dojednat schůzku na pobočce 1.máje v Liberci. Paní Švandová jednala dost nepříjemně a nakonec mi dala číslo na automat,který nechápe,co potřebuji. Jak dlouho budu ještě čekat na novou kartu?!!
Zvažuji, že od vás odejdu k jiné, komunikativní a vstřícné bance, i když mě to velice mrzí,jsem vaš dlouholetý klient.
Marcela Marková - tel ***

Liberec 3.10.2024


Požadované řešení

Potřebuji novou platební kartu ihned.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 16:42, před 3 měsíci

V daném případě záleží na smluvních podmínkách, neboť povinnost vydat novou kartu není stanovena zákonem. Je-li ve smluvních podmínkách stanoveno, že banka vydá novou kartu klientovi před skončením platnosti staré, pravděpodobně by v popsané situaci došlo k porušení smluvních povinností.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2024 07:57, před 3 měsíci

Vážení, dovoluji si Vás informovat, že dne 14. 10. 2024 ČSOB případ uzavřela s detailním odůvodněním, které bylo zasláno spotřebiteli.

S pozdravem

Monika Kunst
manažer řešení stížností
Odbor podpory a správy pojištění
ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB
Masarykovo náměstí 1458,
530 02 Pardubice
e-mail: monika.kunst@csobpoj.cz
infolinka: 466 100 777 www.csobpoj.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2024 10:47, před 3 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2024 13:55, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.