Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78623Nedoručený balík a lži operátorů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2024, před 3 měsíci

Klára Fűrstová

Znění stížnosti

Se zásilkovnou rok naprostá spokojenost . Až dosud.
Podaný balík v Ostravě 20.9.
Po pěti dnech jsem volala na zákaznickou linku. Balík se prý vrátil , protože měl utržený štítek . Balík byl dohledán, identifikován a poslán do konrolingu. Tam odsud ho prý ,,zapomněli ,, tři dny poslat . Opět jsem několikrát denně volala na zákaznickou linku , kde mi potvrdili , že ho odeslali. Ovšem v mé aplikaci se nic nenačítalo. Znovu volání , pak mi oznámili , že balík omylem odeslali jinam . Nyní ho prý našli a jede zpět do Ostravy projít kontrolou . A navíc si prý všimli , že je balík vlhký od povodní . Zvláštní , že při povodních byl suchý . Dodnes balík nemám . Dnes jsem podala reklamaci a byla na policii . Ani nejde o pochybení , ale o lži operátorů, že balík vidí a že už je na cestě .


Produkt

Balík 12 dní neodeslaný .


Požadované řešení

Okamžité doručení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2024 16:56, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2024 12:57, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Fűrstová, omlouváme se, tak dlouho by vám zásilka opravdu na cestě být neměla. Je dobře, že jste věc řešila s kolegy ze zákaznické linky. Vidí totiž do interních systémů a mohou vám vždy sdělit nejaktuálnější informace, které zde naleznou. Mrzí nás, pokud předané informace přesto působily rozporuplně. Ubezpečujeme vás, že to rozhodně nebylo naším záměrem. Kolegové udělají maximum, aby vaši záležitost co nejdříve dořešili k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.10.2024 21:42, před 3 měsíci


Klára Fűrstová

Hodnocení:

Komentář: Po 17 dnech mi byla zásilka doručena .
Díky DTestu, díky policii , každodenní volání na zákaznickou linku , psaní e-mailů na zákaznickou podporu , na reklamační oddělení .
Po této zkušenosti už zasilkovnu využívat nebudu