Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Věc: Reklamace ***
na základě reklamace ***, podací číslo: *** (zásilka podaná dne 30.4.2024), kde byla Vaší vinou balík do Balíkovny ztracen, jsem jej reklamovala dne 16/5/2024 viz. příloha, a řádně doložila doklady o koupi na ČP KB, Plzeňská 1348/95, 150 00 Praha 5 Košíře (jak jsem sdělila i na poště paní za přepážkou, že již další doklady nemám, jelikož byly věci zakoupeny přes online bazar z druhé ruky, kde protistrana již nereaguje na ztracení zásilky (bere věc vyřízenou) a to jsem i paní na ČP vše sdělila).Paní se mnou nic na ČP KB, Plzeňská 1348/95, 150 00 Praha 5 Košíře, pošta Praha 56, v ten den reklamaci nesepsala, což jsem se podivovala a jen chtěla doklady o platbě, které jsem řádně doložila a poté mi za více než týden volala paní z ČP do práce, že potřebuje reklamaci sepsat (kde musím na poštu docházet a jelikož to pracovně nestihám, vždy si to musím v práci nahradit). Hned mne přišlo divné, že nic paní za přepážkou nesepsala protokol o reklamaci, jen jsem ji popsala celou situaci a dopis jsem dostala od Vás teprve min. týden od podání reklamace dne 16.5.2024.
Poště i paní na poště jsem jasně a důkladně vysvětlila, že bylo vše kupované přes bazarovou inzerci, kde druhá strana na e-maily nereagovala a tím, že pošta 2. měsíce nereagovala také (tudíž se obracím na ČOI - jelikož ze zákona je na vyřízení reklamace 30.dní) a tudíž zároveň pochybila. Poslední dopis co napsali je neuvěřitelné, jasně a moc dobře ví, že nemám jak doložit e-maily, když se po několika dnech komunikace vymaže a byla jsem ráda, že obyčejný dopis který mamka rozbalila mě v něm došel alespoň příjmový doklad (i když moc dobře jsem si vědoma, že se dává jen při hotovostní platbě) ale nic dalšího protistranna neposlala jelikož ani na e-maily nereagovala (brala že obchod je ukončen) a asi by nikoho nenapadlo ztracení zásilky a od ČP pochybení jak za reklamaci tak uplnutí doby k vyjádření (a to od 9/7 zareagovali po 2. měsících). Hlavně že v e-mailu dne 17/5 jasně odpověděla zaměstnankyně z call centra Balíkovny tohle: Lhůta na vyřízení reklamace je stanovena na 30 dnů.
Tímto žádám o řešení celé situace a navrácení mého ztraceného balíku nebo finanční náhradu ve výši 17.025,--Kč
která byla doložena jak jen to bylo možné.
Reklamace *** a na reklamaci a vyjádření je 30. dní ze zákona kde opět porušila ČP zákon o nedodržení lhůty a tím se obrátím na ČOI
žádám o plnou náhradu škody tj. 17.025,--Kč za pochybení a ztrátu balíku Českou poštou, s.p.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště, jak spotřebitel učinil. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.