Společnost


TUI Poland Dystrybucja Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78634Neodpovídající dovolená

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2024, před 18 dny

Daniel Hofmann

Znění stížnosti

Koupili jsme si zájezd k moři do hotelu s All Inclusive a očekávali že proběhne standardním způsobem. Neměli jsme přehnané ambice od ***hotelu i díky ceně, kterou zájezd stál, ale to čeho jsme se dočkali, to je něco, co nemíním nechat být. Hotel odpovídal službami, nečistotou a hlukem ve dne v noci ubytovně, nebo možná nějakému hostelu. Nerozumím tomu, že si cestovní kancelář, nebo ve Vašem případě agentura může vůbec dovolit poslat tam klienta na dovolenou! V hotelu se totiž nacházelo stovky mladých lidí ve věku 15-18 let. Opravdu stovky. Díky tomu je hotel zdevastovaný, hlučný a špinavý. Také je přeplněný, takže nezvládá ani základní předpoklad All Inclusive a to je klidné stravování. Na oběd i večeře se stálo ve frontě a čekalo 20-30 min. Pokoje nám uklízečky neuklízeli. Nedivím se, nemohli to stihnout, když nejspíš neustále uklízeli někde něco po mladých, který odhazovali plastové kelímky, sáčky, krabičky od cigaret...ve výtahu, na chodbách, prostě kdekoliv je napadlo. Pokoje příšerné kobky, kde na zemi byl flekatý špinavý koberec ale co nás dorazilo byla koupelna. Nebyla tam sprcha ale vana s igelitovým závěsem. Něco takového v hotelu ??? Kde to jsme? Navíc když se člověk šel osprchovat, tak začali příšerně smrdět odtokové kanály a pod vanou se vždy objevilo značné množství vody, kterou jsme museli vytřít ručníkem, aby se dala koupelna použít.
Výtah je také kapitola sama o sobě. Na celý hotel jsou 4 výtahy a tyto jsou neustále mimo provoz. Viděl jsem opakovaně jak výtah mladý přetěžují a tak se není co divit. V hotelu nefungovala žádná služba, krom otravného kulhavého plavčíka (a přetížené recepce), kterému hrozně vadilo to, že si dáte ručník na lehátko a pak na chvíli někam odejdete. Místo toho by se měl starat o jiné věci. Delegát přijel ve čtvrtek, tedy tři dny před našim odletem. K čemu nám pak takový delegát je? Navíc mluvil jen Polsky a když jsme si i tak u něho stěžovali na hluk, nepořádek, stravování, tak nás zarazil s tím, že toto není jeho kompetence a že on nám jen nabídne výlety a poví co kde tu je, což jsme už ale dávno věděli a na výlet nikdo z nás neměl nejmenší náladu.
Hotel je to nesmírně zanedbaný, mladý zvrací v noci z balkónů, sedí klidně i do 3,30 na chodbách a jsou hlasitý, hlučný a NIKDO to tam neřeší. Stěžoval jsem si přes aplikaci i u pořádající cestovní kanceláře TUI, ale bylo mi odepsáno jen že je to mrzí a pak když jsem opakoval svou stížnost a velké rozhořčení, tak napsali, že se pokusí domluvit recepční. Nijak se to neprojevilo. Všudypřítomný hluk, běhání po chodbách a odpadky byl už denní kolorit. Počítali jsme dny do odletu a přáli si už být z tohoto příšerného místa pryč.
Jelikož dovolená ani v nejmenším nesplnila to co bylo očekáváno, tak požaduji plné navrácení zaplacených peněz ve výši 58.900Kč. Dle toho jak se Vaše společnost nyní zachová, budeme i my dále postupovat. Spojili jsme se i s jinými cestujícími, kteří mají stejně příšernou zkušenost a budeme tuto věc nadále řešit.


Produkt

číslo rezervace: *** 5.8. až 12.08. Bulharsko, hotel Gladiola***


Požadované řešení

Minimálně 50% z ceny zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2024 10:39, před 14 dny

Jelikož není možné ve stížnosti označit dva subjekty, přeřadili jsme stížnost na cestovní kancelář TUI Poland Dystrybucja Sp. z o.o. Cestovní agentura Invia.cz, a.s. je v daném případě pravděpodobně pouze zprostředkovatelem.

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu, jak spotřebitel pravděpodobně učinil. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev, jak spotřebitel zmiňuje (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.