Společnost


David Kužela

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7864Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2015, před 9 lety

Jaroslava Legnerová

Znění stížnosti

Po objednání a zaplacení parfému v hodnotě 1000,-Kč (platba zaslána 11.8.2015) mi e-shopem nebylo zboží dodáno. Společnost neodpovídala, odpojila telefon. Po upozornění na chystané trestní oznámení nereagovala. Pokusila jsem se ještě několikrát komunikovat s e-shopem mailem, ale nebyla žádná reakce. Peníze vráceny nebyly.


Produkt

Chloe Love Eau Florale - dámská EDT 75 ml


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 13:25, před 9 lety

Nedodal-li prodávající ve sjednané době zaplacené zboží, ocitá se v prodlení. Zakládá-li prodlení porušení smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co strana v prodlení svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky.

Pokud prodávající nereaguje na odstoupení od smlouvy, je vhodné zaslat mu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je dlužník zároveň upozorněn, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů.

Nesplnil-li prodávající ani po tomto vyzvání svou povinnost, domoci se svého práva bude možné pouze soudní cestou. Spotřebitelce v takovém případě doporučujeme vyhledat právní služby. Seznam advokátů naleznete mimo jiné na webových adrese www.dtest.cz/advokati.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Existuje možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání podnětu se dozvíte prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu nebo přestupek proti majetku. Podáním trestního oznámení spotřebitel informuje Policii ČR o možné trestné činnosti. Policie ČR má povinnost se tímto trestním oznámením zabývat. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 08:29, před 9 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi zprávu, že jí prodávající vrátil peněžní prostředky. Případ byl tedy vyřešen, proto jej nyní uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.