Počet nahlášených stížností: | 545 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den nakupuji v Penny marketu v Česká Skalici, když tento market otevírali byli jsme štastní ale postupem času zde nebylo k dostání některé zbží hlavně v akci někdy i jiné,proto jsem mnohokrát zkusil zajet do 13km vzdáleného Náchoda a vždy tam toto zboží měli proto se ptám zda jsou v Náchodě lepší a svědomitější vedoucí kteří umí objednat správné množství anebo zde v České Skalici spoléhají na to ,že je zde pouze jediný market,děkuji pokud se tímto budete zabývat
Vladimír Prchal
Česká Skalice
dostatek zboží
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.