Společnost


Mgr. Martina Vilišová

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#78646Nevrácené peníze za zboží které jsem zaplatila předem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2024, před 3 měsíci

Vanesa Žigová

Znění stížnosti

Dobrý den objednala jsem si iphone 13 pro max 256gb stál 16 700kč modrý čekala jsem na to dva týdny telefon nepřišel tak jsem zrušila objednávku. Doteď mi peníze nebyli vráceny a nikdo semnou ani nekomunikuje prý už muj e mail v systému není. Žádám o neprodlené zaslání mých financí už jsem i ve spojení s lidmi kterým se to stalo taky a máme v plánu toto nahlásit na PČR. Jelikož se jedná o trestný čin nad 10 000kč


Požadované řešení

Žádám o neprodlené zaslání mých financí zpět už jsem i ve spojení s lidmi kterým se to stalo taky a máme v plánu toto nahlásit na PČR. Jelikož se jedná o trestný čin nad 10 000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 14:32, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu Mgr. Martina Vilišová, Mikulčice 11, 69619.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2024 18:50, před měsícem

Dobrý den,

mrzí nás Vaše nespokojenost, byla jste opakovaně písemně informována o možném řešení

1. reklamace u Vaší banky/Gopay/splátkové firmy, která Vám vrátí peníze zpět

nebo

2. přihlášení do insolvenčního řízení

https://justice.cz/documents/18489/0/Prihlaska_pohledavky_pokyny.pdf/5af3dd64-d42c-4676-af68-3ef036adec63

Pěkný den.





Zde uvádíme navíc statistiku vykrytí objednávek/vratek a spokojenosti zákazníků:

1. Stav vykrytí objednávek od zákazníků, vratky zboží……stav k 13.11.2024

2017 100%
2018 100%
2019 100%
2020 100%
2021 100%
2022 100%
2023 100%

30.9.2023-31.8.2024 99%

Závěr: Drtivá většina dodávek a vratek byla vyřízena viz. výše a zákazníci dlouhodobě (2017-2024) spokojeni k 31.8.2024


2. Stav spokojenosti zákazníků k 31.8.2024:

eshop více než 4.000 ověřených pozitivních recenzí
aukro více než 858 ověřených pozitivních recenzí
aukro 99.3% ověřená spokojenost
heureka více než 198 ověřených spokojených recenzí
heureka 92,3% ověřená spokojenost
heureka 100% zodpovězených recenzí (odpovězeno i na anonymní, kterých je většina)
Vasestiznosti 0 nevyřešených stížností k 31.8.2021
COI 0 nevyřešených stížností k 31.8.2024
platební rozkazy 0 platebních rozkazů od zákazníků k 31.8.2024
soudní spory 0 soudních sporů se zákazníky k 31.8.2024
komunikace emaily 100% zodpovězených emailů
komunikace emaily 100% zodpovězených emailů i po zániku společnosti 6.10.

Závěr: Většina zákazníků byla dlouhodobě spokojena od 2017-2024.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 14:35, před 21 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2024 14:39, před 21 dny


Vanesa Žigová

Dobrý den tahle společnost mě neustále otravuje s tím abych tuhle stížnost jsem stáhla.. furt mi někdo píše ohledně toho paní jasně věděla ze půjde do Insolvence na zboží jsem čekala 30 dni a až po několika dnech mi napsala ze jde do Insolvence.. co se týká toho absolutně nechápu proč prodávala zboží které věděla ze nemá proč to vůbec uváděla na té stránce nejsem jediná je tu několik stížnosti a paní si mysli ze insolvenci tady toto vyřeší… masakr..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 13:04, před 20 dny

Děkujeme spotřebitelce za poskytnutou informaci.

K výše uvedenému můžeme potvrdit, že dle našich informací (nejen od spotřebitelů) a zkušeností společnost vytváří nátlak na stažení negativních recenzí a stížností na různých portálech, a to jak na spotřebitele, tak na společnosti. Mimo nařčení z trestných činů, ke kterým zpravidla ani nemohlo dojít (např. podáním recenze či stížnosti ohledně problému spotřebitele se společností s popisem reálného skutkového stavu se spotřebitel opravdu nedopouští trestného činu), požaduje společnost "úhradu škody", na kterou však také nemá právo, neboť by (mimo další náležitosti) muselo dojít k protiprávnímu jednání. Její výše je také dle našeho názoru nereálná. Zároveň společnost ve svých e-mailech často uvádí přinejmenším sporné údaje.

Stížnost nyní ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.12.2024 14:13, před 14 dny


Vanesa Žigová

Dobrý den tato společnost dne 20.12.2024 mi psala výhružný e mail píšou mi tam ze pokud ihned neodstranim moji stížnost je to prý vedené jako trestný čin za nepravdivé údaje. Pokud vím a mám na to i důkazy ze tady ty údaje co jsem uvedla jsem pravdivé tak tato společnost nyní na mě tvoří velký nátlak ať tuto stížnost stahnu zde zasilam i důkaz aby společnost nerekla ze se něco takového stalo. Prosím vasestiznosti.cz o radu protože už fakt nevím co mám dělat pořad na mě dělají nátlak abych tu stížnost stáhla ale já moc dobře vím proč aby to nikdo neviděl a její insolvenci ji nakonec schválili. Děkuji za vyřízení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 07:06, před 10 dny

Děkujeme spotřebitelce za poskytnuté vyjádření.

Doporučujeme spotřebiteli na zaslanou "předžalobní" výzvu nijak nereagovat. Dotyčná osoba, která tuto výzvu zaslala, nemá žádný právní důvod pro zahájení trestního či jiného řízení a z naší zkušenosti se jedná pouze o výhružky dotyčných osob.

Má-li spotřebitel podezření na páchání trestného činu podnikatelem vůči jeho osobě (např. trestného činu vydírání), doporučujeme mu kontaktovat Policii ČR. Případně se může obrátit na advokáta, kompletní seznam advokátů může nalézt ve vyhledávači České advokátní komory: https://www.cak.cz/vyhledavani-advokatu.

Stížnost nyní ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2025 19:15, před 5 dny


Vanesa Žigová

Dobrý den dne 3.1.2025 mi společnost napsala ať stáhnu stížnost že mi pošlou nějaké dárky zde zasilam i důkaz tak na zaplacení mojich peněz které mi dluží tak nemaji to jdou do insolvence ale peníze na dárky mají tohle mi přijde už jako absolutní drzost prosím tuhle stránku o pomoc jak se tady tomu už začít bránit protože toto není normální jsem si jista ze tady toto poslali všem aby lidi tu stížnost stáhli. Mimo jiné pořad mi vola někdo ze skrytého čísla což taky nechápu proč ze skrytého abych toto dořešil s bankou u které mi na to dali uver u banky mi řekli ze tady toto oni nemůžou a tak musím dal platit měsíčně skoro 900kc děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2025 21:33, před 2 dny

Děkujeme spotřebitelce za poskytnuté vyjádření.

Vzhledem k tomu, že je věc řešena v rámci insolvenčního řízení, je možné se informovat u insolvenčního správce, který by mohl být v daném případě nápomocen. Zároveň spotřebitelce doporučujeme, pokud tak ještě neučinila, přihlásit svoji pohledávku do insolvenčního řízení.

Stížnost nyní ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.