Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Platím za stahování a odesílání dat plnou cenu ale od dodavatele podle měřicích testu mám o dost menší rychlost a už je to po 10 co se jim stěžují a nic se neděje. Dnes mi řekli ať se jdu stěžovat. Prosím o pomoc. Platím za 50mb download a 20 upload a dostávám 10 a 5 . K tomu ještě ztráta paketů a velká odezva. Kam se mám obrátit když delší dobu firma Starnet mě podvádí. Když už přišel technik od nich tak nic se nevyřešilo.
Starnet. Špatna rychlost
Chci mít rychlosti odesílání a stahování dat podle sepsané smlouvy mezi mnou a Starnet.
|
Tweet |
Pokud kvalita služby neodpovídá objednávce, je vhodné uplatnit reklamaci.
V obchodních podmínkách společnosti STARNET, s.r.o. (dostupných zde: https://www.starnet.cz/download/VOP_starnet.pdf) je uvedeno následující:
"Zákazník je oprávněn reklamovat rozsah, kvalitu či zúčtovanou cenu služeb písemně formou písemné listinné zásilky doručené na adresu sídla poskytovatele nebo osobně v provozovně poskytovatele či na emailovou adresu reklamace@netportal.cz s uvedením autorizačního kódu. Reklamaci na poskytnutou službu je zákazník, který je koncovým zákazníkem, popřípadě zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne."
"Poskytovatel je povinen vyřídit uplatněnou reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem."
"V případě oprávněné reklamace vyúčtování ceny služby nebo vadného poskytnutí služeb z důvodu závady technického nebo provozního charakteru na straně poskytovatele, poskytne poskytovatel zákazníkovi slevu v rozsahu uznaném reklamací. Na takto vyčíslenou kompenzaci bude zákazníkovi vystaven opravný daňový doklad a kompenzace poskytnuta ve lhůtě 30 dnů od vyřízení reklamace způsobem dohodnutým se zákazníkem. Zákazník je oprávněn požadovat plnění reklamace buď formou zaslání odpovídajícího finančního plnění, nebo zápočtem příslušné výše kompenzace proti vyúčtování služby následujícího období."
"Nahlášení poruchy skrze elektronickou komunikaci bez uvedení autorizačního kódu zákazníka, na jiný než email uvedený výše či telefonicky bude považováno za podnět ke zlepšení služby, nikoli za reklamaci ve smyslu výše uvedených článků."
Více informací k reklamaci u společnosti STARNET, s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.starnet.cz/reklamace/.
Nevyhoví-li STARNET, s.r.o. reklamaci, je zákazník oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.