Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:144
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#78652Arogantní řidič

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2024, před měsícem

JAROSLAV ZEMLA

Znění stížnosti

V sobotu dne 28. 9. jsme byli v Bratislavě a chtěli jsme se do Brna přepravit společností Flixbus spojem odjíždějícím z Bratislavy v 19 36. Bus přijel pozdě o 10 minut a my jsme neměli možnost si zakoupit jízdenky, přes internet. Polsky mluvící řidič nám naprosto pro mě nepochopitelným arogantním chováním odmítl jízdenky pro mne manželku a 11 letého syna prodat na místě v autobusu kartou, nebo hotově. Přitom bus stejné společnosti stojící na 2 nástupišti jízdenky prodával na místě. Tímto jsme museli jet taxíkem na hlavní vlakové nádraží a tam pokračovat do Brna vlakem, který naštěstí jel brzy.
Je to naše první zkušenost se společností Flixbus, ale díky tomuto chování řidiče už nikdy nevyužijeme její služby.


Požadované řešení

Požaduji nějaké vyjádření společnosti Flixbus, protože přes její stránky nelze poslat stížnost přímo, protože jsme neměli jízdenky a bez jejich čísla se mi formulář stížnosti neodešle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 09:46, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Dle informací dostupných na stránkách společnosti je možné si jízdenku zakoupit mimo jiné také u řidiče. Platba je v takovém případě možná v hotovosti oproti dokladu o platbě. Platební doklad je pak současně jízdenkou. U řidiče obdrží spotřebitel jízdenky pouze za běžnou cenu.

V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží či služby poskytnout komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.