Společnost


Seznam.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78663Jednostranná cenzura.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2024, před 3 měsíci

Martin Michalec

Znění stížnosti

Dobrý den
Opakovaně a již i naštvaně jsem upozorňoval cenzory diskuzí seznamu na níže zkopírovaný profil. Odstraňovány jsou příspěvky méně závažné a jen za naznačování, tak nechápu jak uvedený příklad může nechat cenzory v nečinnosti? Myslím že nenávist k Židům by projít neměla. Nejde o jediný nenávistný příspěvek z profilu Eva Boyland. Děkuji za prověření. S přáním hezkého dne Martin Michalec

Zkopírovaný příspěvek...................................................................................................................

Eva Boyland
komentoval
Před 4 dny
Velka chyba, kterou zaplatite vy. Myslite si, ze vam svet neustale neco dluzi, protoze jste zidi. Chovate se, jako nacisti, tak sklidte to same ovoce


Požadované řešení

Prověření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 10:21, před 3 měsíci

Ve smluvních podmínkách společnosti je uvedeno, že "provozovatel si vyhrazuje právo odstranit příspěvky (a to jejich veškeré verze) uživatele a/nebo zamezit dočasně nebo trvale uživateli přístup na službu (včetně vkládání příspěvku na profil uživatele), pokud příspěvky (verze příspěvků), zprávy a/nebo aktivity uživatele v rámci služby nejsou v souladu s těmito podmínkami, pravidly, právním řádem České republiky, narušují dobré mravy a/nebo veřejný pořádek, a to i bez předchozí výzvy k nápravě a bez náhrady. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že pokud jakákoli verze příspěvku není v souladu s bodem 3.6 těchto podmínek, provozovatel si vyhrazuje právo odstranit v takovém případě všechny verze příspěvku (tj. i takové, které jsou v souladu s bodem 3.6 těchto podmínek) a/nebo zamezit dočasně nebo trvale uživateli přístup na službu."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k prověření daných příspěvků, tak jak zde již spotřebitel podle popisu stížnosti učinil.

Uživatel se může na provozovatele obrátit prostřednictvím kontaktního odkazu umístěného pod příslušnou diskusí nebo prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy diskuze@firma.seznam.cz, popř. tel: https://o.seznam.cz/kontakty/.

Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Dotazy uživatelů služeb společnosti Seznam.cz zodpoví operátoři technické podpory. Ti taktéž pomohou při řešení různých událostí ve spojení se službami společnosti. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.