Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78667Neopravnena platba 99kc cislu 90309099

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2024, před 3 měsíci

Sabina Vavrova

Znění stížnosti

Dobry den,
po navsteve online ceskych stranek ke shlednuti filmu mi vyskocilo poslat sms - jako povrzeni, ze jsem prislusnik Ceske republiky.
Na cislo 90309 s predepsanym kodem BBB 144.
Vzapeti mi prisla tato sms:
Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu GameGame. http://cz.gamega.me/#/?saleId=12079643 Vice info posli SMS HELP na 90309.

Vubec jsem si takovou sluzbu neobjednala, netusim co to ma byt.
Zadam Vas timto o trvale zruseni teto sluzby, pripadne pravidelne platby a o navraceni penez. K kdyby vraceni penez nebylo mozne, je to pokuta za to, ze jsem hlupak. Kazdopadne Vas slusne prosim o zruseni teto platby a o poskytnuti Vase vyrozumeni a potvrzeni, ze jsem platba trvale zrusena. Dekuji.
S pozdravem

Vavrova


Produkt

Neopravnena ztrzena platba pres sms 99kc s pravidelnym opakovanim


Požadované řešení

Zadam Vas timto o trvale zruseni teto sluzby, pripadne pravidelne platby a o navraceni penez. K kdyby vraceni penez nebylo mozne, je to pokuta za to, ze jsem hlupak. Kazdopadne Vas slusne prosim o zruseni teto platby a o poskytnuti Vase vyrozumeni a potvrzeni, ze jsem platba trvale zrusena. Dekuji.
S pozdravem

Vavrova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:19, před 3 měsíci

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 09:44, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.